Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان و لیگ باشگاهی در رده‌های سنی امید و بزرگسال  با حضور ورزشکاران در هر دو بخش بانوان و آقایان در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه میزبان یک مرحله از مسابقات لیگ باشگاهی خواهد بود، افزود: این مسابقات از ۱۳ تا ۱۷ بهمن‌ماه جاری با احتمال بالا در سراب نیلوفر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدی ادامه داد: در رقابت‌های قهرمانی کشور تیم‌هایی از سراسر کشور  حضور خواهند داشت و لیگ برتر نیز با حضور چندین تیم برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت سه‌گانه استان کرمانشاه در خصوص  چگونگی برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی، گفت: طبق دستورالعمل‌های فدراسیون پزشکی ورزشی و وزرات ورزش، ورزشکاران و عوامل اجرایی با اعلام تست منفی کرونا در مسابقات حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و الکل الزامی است و ورزشکاران طبق دستورالعمل اتحادیه جهانی بهداشت ملزم به رعایت فاصله با زاویه ۴۵ درجه هستند بطوری‌که از نظر تنفسی نیز ارتباطی با هم نداشته باشند.

واحدی در پایان با اشاره به برگزاری چنین مسابقاتی در گذشته و با شرایط کرونایی، گفت: در آبان‌ماه رقابت‌ها در تبریز برگزار شد و بازدهی خوبی به همراه داشت، امید داریم با وجود شرایط کرونایی شاهد رقابت بی‌نظیری بین ورزشکاران باشیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه لیگ برتر ورزشی نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است

آروین نجفی بازیکن تیم ملی اسکیت درباره وضعیتش اظهار کرد: امسال ۲ دوره مسابقات انتخابی داشتیم که مرحله اولش در اراک برگزار شد و من توانستم مقام اول اسکیت  ماده ۲۰۰ متر جوانان را کسب کنم و دور دوم در ۲۰ اردیبهشت ماه در مجموعه آزادی برگزار خواهد شد که امیدوارم مقام خوبی را کسب کنم.

او افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که به دلیل استاندارد نبودن پیست‌ها در هر دوره از مسابقات مجبوریم که از چرخ نو استفاده کنیم و با توجه به اینکه هزینه چرخ نو برای ورزشکاران بالاست و تقبل این هزینه‌ها واقعا سخت شده است. همچنین شرایط خوابگاه و غذا در اردو‌های تیم ملی  سطح بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، لغو مسابقات هم هزینه‌هایی برای ورزشکاران دارد و امیدوارم  مسئولان بتوانند این مسائل و مشکلات را حل کنند تا بتوانیم در کنار هم به پیشرفت اسکیت کمک کنیم و شادی را رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری