Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز(دوشنبه) در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص «دفاع مقدس» و اهمیت پرداختن به آن اظهار داشت: ابعاد و اثرات دفاع مقدس، داخلی و خارجی است، دفاع مقدس یک ذخیره بزرگ برای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در جنگ تحمیلی در ظاهر امر متحمل خسارت‌هایی شدیم، اما حضرت امام (ره) فرمودند که جنگ از نعمت‌های الهی است.

فرمانده نیروی انتظامی در تبیین فرمایش امام خمینی (ره) گفت: ما در دفاع مقدس آبدیده و آماده شدیم و اگر تجربه دفاع مقدس را نداشتیم، نمی‌توانستیم با فتنه‌های این دوران مقابله کنیم.

سردار اشتری ادامه داد: امروز آمریکا، اسرائیل و انگلیس به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اقداماتی علیه ما انجام می‌دهند، اما ما با روحیه جهادی برگرفته از دفاع مقدس در مقابل آن‌ها ایستادگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با روحیه جهادی رشد و پیشرفت کردیم و اقدامات خوبی در عرصه‌های مختلف صورت گرفته است، عنوان کرد: امروز با روحیه جهادی در حوزه‌های پزشکی، دفاعی و هسته‌ای سربلند شده‌ایم.

ادامه دارد....

کد خبر 5124457 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری جنگ تحمیلی دفاع مقدس نیروی انتظامی ایالات متحده امریکا اسرائیل مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا حسین امیرعبداللهیان صحن مجلس نیروی دریایی ارتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سعید خطیب زاده مقام معظم رهبری مجلس حسین سلامی ترامپ محمدجواد ظریف وزارت خارجه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست

زآهم آتش به خانه افتاده ست وز دل این یک زبانه افتاده ست   اشکم ازخانه بس که بیرون ریخت رخنه در آستانه افتاده ست   ازدو چشمت که شوخ و فتنه گرند فتنه ها در زمانه افتاده ست   قصد تو آزمودن تیغ است قتل عاشق بهانه افتاده ست   زان میان در کمر نشانی نیست سخنی درمیانه افتاده ست   نیست آن شاخ گل که بلبل را شعله درآشیانه افتاده ست   جامی از باده صبوح بماند بس که مست شبانه افتاده ست کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با سعدی: دست در خون عاشقان داری امروز با جامی: حریفان باده‌ها خوردند و رفتند امروز با جامی: پدری با پسری گفت به قهر

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!