Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسماعیل ممشلی» مسئول امور عمومی مرکز خدمات جامع سلامت الفجر مینودشت در راه خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی، آسمانی شد و به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام این خبر گفت: اسماعیل ممشلی از نیروهای مرکز بهداشت شهرستان مینودشت، پس از دو هفته مبارزه با بیماری کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان، امروز به دیار حق شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا فاضل بیان کرد: این شهید ۲۸ سال سابقه فعالیت در شبکه بهداشت و درمان را داشت.

به نقل از وبدا، پیش از این دکتر عبدالله عباسی، حسن نظری، خوجم بردی چرکزی، دکتر عسگری مصدق، فغان کیا و بی بی رحیمه یلقی به عنوان شهدای مدافع سلامت استان گلستان تشییع و تدفین شدند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم

بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال و کسب جام قهرمانی آسیا، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شود.

بعد از این پیروزی و کسب جام، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی که کانال فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد و گفت: امیدوارم همه ما در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. امروز همه ما ادای دین کردیم و تلاش ملی‌پوشان ایران باعث شد شور و شعف در بین ورزش‌دوستان ایجاد شود. در همین مدت پیام‌های بسیاری را از مسؤولان عالیرتبه کشور دریافت کردیم و خوشحالیم که نگاه ویژه‌ای به ورزش به خصوص فوتبال دارند.

کد خبر 748915

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد