Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رونق گردشگری در هرنقطه ای از جمله مناطق روستایی نیازمند وجود امکانات زیرساختی است که در این میان ارتباط مخابراتی از اهمیت دوچندان برخوردار است.

وی گفت: در عصر ارتباطات دیگر نمی توان بدون بهره گیری از ابزار مخابراتی و ارتباطی کارهای روزمره و امور مختلف را انجام داد، اگر بحث توسعه گردشگری به میان آید این مقوله  اهمیت بیشتری پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح زاده ادامه داد: با همت و تلاش کارشناسان مخابرات منطقه خوزستان برای رفاه حال گردشگران و بازدید کنندگان، تمهیدات لازم برای ایجاد شبکه ارتباطی پایدار و با سرعت و دسترسی مناسب در این مناطق و ایجاد زیرساختهای پوشش شبکه ارتباطی انجام داده است.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: مناطق پلاژ مارون، تنگ تکاپ، سرحدآقا، منطقه باستانی ارجان و مناطق گردشگری خارستان، لاسبید، پشکر و گراب و همچنین منطقه تاریخی و گردشگری با قدمت ۷هزار ساله چگاه سفلی و قلعه کعبی و امام زاده ابوذر واقع در بخش زیدون بهبهان از شبکه ارتباطی پرسرعت  همراه اول با تکنولوژی ۲G ، ۳G و ۴G برخوردار شده اند و بازدیدکنندگان وساکنان این مناطق ضمن برخورداری از پوشش شبکه ای همراه اول  می توانند از اینترنت پرسرعت همراه نسل ۳G و  ۴G بهره ببرند.

 بهبهان با پیشینه تاریخی هزار ساله، یکی از شهرهای زیبای استان خوزستان در ۲۰۵ کیلومتری جنوب شرقی اهواز است و برای معرفی هر چه بهتر این منطقه به کشور و جهان نیاز به ایجاد زیرساخت های اینترنتی و ارتباطی است.
در شهرستان بهبهان مناطق زیارتی، باستانی وجاذبه های دیدنی زیادی از جمله محوطه باستانی ارجان، تنگ تکاپ، پلاژ مارون، روستای زیبای سرحد آقا و مناطق گردشگری خارستان، لاسبید، پشکر، گراب وهمچنین منطقه تاریخی و گردشگری باقدمت هفت هزار ساله چگاه سفلی، قلعه کعبی و امام زاده ابوذر در بخش زیدون قرار دارند.

برچسب‌ها بهبهان اختصاصی ایرنا شرکت مخابرات ایران دکل مخابراتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهبهان اختصاصی ایرنا شرکت مخابرات ایران بهبهان اختصاصی ایرنا شرکت مخابرات ایران دکل مخابراتی اخبار کنکور شبکه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس