Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:14:09 GMT

صدور آنلاین بیمه شخص ثالث در کمتر از ۱ ساعت!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۶۱۵۲

صدور آنلاین بیمه شخص ثالث در کمتر از ۱ ساعت!

بیمه شخص ثالث به بیمه‌ای می‌گویند که ضرر و زیان فردی را که در تصادف دچار خسارت شده است، پرداخت می‌کند... - اخبار بازار -

بیمه شخص ثالث به بیمه‌ای می‌گویند که ضرر و زیان فردی را که در تصادف دچار خسارت شده است، پرداخت می‌کند. راننده‌ای که تصادف کرده است شخص اول، شرکت بیمه شخص دوم و فردی که در تصادف دچار ضرر جانی و مالی شده نیز شخص ثالث یا سوم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی می‌توان گفت هر فردی به جز راننده که دچار خسارت شود شخص ثالث نامیده خواهد شد و بیمه وظیفه دارد طبق بیمه نامه شخص ثالث، تمام خسارت‌های این فرد را جبران کند.

چرا خرید بیمه شخص ثالث برای دارندگان وسایل نقلیه ضروری است

امروزه با توجه به افزایش وسایل نقلیه در کشور، افزایش تصادفات و همچنین بالا رفتن آمار مرگ و میر در اثر این تصادفات، نیاز به بیمه شخص ثالث بیش از پیش احساس می‌شود.

بسیاری از افراد در اثر تصادفات رانندگی خسارت‌های زیادی را متحمل می‌شوند که از عهده آن‌ها بر نمی‌آیند. بنابراین خرید چنین بیمه‌ای که بتواند خسارات را جبران کند، الزامی است.

مزیت‌های داشتن بیمه شخص ثالث

پلیس وسایل نقلیه‌ای را که بیمه نداشته باشند، جریمه می‌کند. اگر بیمه شخص ثالث داشته باشید و اعتبار آن نیز تمام شده باشد، باز هم جریمه خواهید شد. بنابراین اگر از تایم این بیمه بگذرد، دردسرهایی خواهد داشت و بهتر است از خدماتی استفاده کرد که در همان روز بیمه صادر شود.

از طرفی، اگر اعتبار بیمه شخص ثالث شما تمام شده باشد و آن را دیر تمدید کنید، باز هم شامل جریمه دیرکرد تمدید خواهید شد.

همچنین یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر راننده بیفتد، تصادف در وقتی است که بیمه شخص ثالث نداشته باشد یا اعتبارش تمام شده است. در این هنگام، تمام خسارات وارده به شخص متضرر را، شما باید بپردازید.

برای جلوگیری از این مشکلات می‌توانید قبل از خروج از منزل برای خرید بیمه شخص ثالث  در سایت بیمه بازار، اقدام کنید و در کمتر از یک ساعت نسخه دیجیتال بیمه نامه برای شما صادر می‌شود و در صورت نیاز به نسخه فیزیکی بصورت رایگان برای شما ارسال می‌شود.

دردسرهای اتمام اعتبار بیمه شخص ثالث

اگر اعتبار بیمه وسیله نقلیه شما تمام شده باشد، مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد که به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

توسط پلیس راهنمایی ورانندگی جریمه خواهید شد.وقتی اعتبار بیمه تمام شود و برای دریافت بیمه جدید اقدام نکنید، حتی اگر در شهر نیز تردد نکنید، جریمه خواهید شد و باید مبلغ جریمه را بپردازید.خرید و فروش وسیله نقلیه‌ای که بیمه نامه ندارد، امکان پذیر نیست.اگر اعتبار بیمه نامه تمام شود، تمام خسارات ناشی از تصادفات رانندگی به عهده شما خواهد بود.

مزایای صدور آنلاین بیمه شخص ثالث

در واقع داشتن بیمه یک روش محتاطانه است که در صورت بروز اتفاق، پرداخت خسارت‌های وارد شده را به شرکت بیمه موکول می‌کنیم.

صدور بیمه شخص ثالث به صورت اینترنتی مزایای زیادی دارد که به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

یکی از مزایای خرید اینترنتی بیمه این است که شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید برای خرید بیمه اقدام کنید. خرید بیمه آنلاین این امکان را فراهم کرده است که حتی در روزهای تعطیل نیز بتوانید بیمه را خریداری کنید.هنگام خرید، می‌توانید  قیمت بیمه شخص ثالث  را که هر شرکت بیمه‌ای ارائه کرده است، ببینید و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. مقایسه کردن بیمه‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوان ارزان‌ترین و بهترین بیمه موجود را انتخاب کرد.در خرید بیمه نامه شخص ثالث به صورت اینترنتی، می‌توانید با تمام امکانات شرکت‌های بیمه آشنا شوید. از جمله این امکانات می‌توان به پوشش‌ها، اقساطی یا نقد بودن بیمه، سطح توانگری مالی، شرکت‌های بیمه، تعداد شعبه‌ها که به صورت اینترنتی خدمات ارائه می‌دهند و غیره اشاره کرد.با توجه به امکانات گفته شده در بالا و تطبیق آن‌ها با شرایط خود، می‌توانید بهترین گزینه را برای خرید بیمه انتخاب کنید.برای خرید بیمه به صورت حضوری باید شلوغی شهر و ترافیک، نبودن جای پارک، معطلن شدن در شعب بیمه، هزینه‌های رفت و آمد و غیره را تحمل کنید، اما به صورت آنلاین، تنها با زدن چند کلیک می‌توانید بیمه را بخرید و در همان روز بیمه شما صادر خواهد شد.اگر در خصوص قیمت یا تعرفه بیمه شخص ثالث سوال دارید، می‌توانید با یک جستجوی ساده در سایت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه، جواب خود را دریافت کنید. با استفاده از خدمات آنلاین بیمه دیگر لازم نیست به دفاتر نمایندگان بیمه برای پرسیدن سوال‌های مختلف مراجعه کنید.با توجه به افزایش آلودگی هوا و شیوع بیماری، صدور کارت بیمه شخص ثالث در منزل به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل شده است زیرا با مراجعه به دفاتر به صورت حضوری، نه تنها به شیوع بیماری کمک می‌کنید بلکه در اثر آلودگی هوا نیز مکن است دچار بیماری شوید.برای خرید بیمه نامه به صورت اینترنتی، می‌توانید با در دست داشتن کارت ماشین و بیمه نامه قبلی، همچنین با توجه به تعداد سیلندر، شخصی بودن یا عمومی بودن وسیله نقلیه و غیره قیمت بیمه شخص ثالث را ببینید و برای خرید اقدام کنید.

استفاده از خدمات بیمه بازار، یک عمر خیال آسوده

بیمه بازار یکی از سایت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای به صورت آنلاین است. در این سایت می‌توانید خدمات بیمه‌های مختلف را تماشا کنید و سپس به مقایسه آن‌ها بپردازید.

بیمه بازار یک سامانه برای خرید، مقایسه و مشاوره آنلاین برای خرید انواع مختلف بیمه است و خدماتی را در حوزه بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه موتور سیکلت و غیره عرضه می‌کند.

در بیمه بازار می‌توانید به راحتی و تنها با چند کلیک بیمه شخص ثالث مورد نظر خود را بخرید. برای صدور بیمه شخص ثالث به صورت آنلاین می‌توانید به آدرس سایت  بیمه بازار https://bimebazar.com/  مراجعه کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صورت اینترنتی بیمه شخص ثالث برای خرید بیمه اعتبار بیمه بیمه بازار خدمات بیمه بیمه نامه خواهید شد تمام شده بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست

بر اساس تبصره یک ماده ۱۸ قانون بیمه اجباری شخص ثالث، بیمه مرکزی موظف بود با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ترتیبی اتخاذ کند که حداکثر تا پایان برنامه پنج ساله ششم، امکان صدور بیمه نامه شخص ثالث براساس ویژگی‌های «راننده» فراهم شود. برنامه پنج ساله ششمی که اسفند ۱۴۰۲ به اتمام رسید، اما خبری از اجرای این بند قانونی نبود!

باشگاه خبرنگاران جوان هم برای پیگیری بیشتر به تازگی سراغ مجید مشعلچی قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی رفت و او در این راستا پاسخ داد: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدای برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تخفیفاتی برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: همان طور که اشاره شد یکسری اطلاعات از بخش‌های مختلف مانند فراجا گرفته می‌شود، اما یکسری از اطلاعات هم از جمله نمره منفی خیلی مهم است که با فراجا جلسات مختلفی برگزار شده وادامه دارد که اگر این سری از اطلاعات را هم پلیس راهور به بیمه مرکزی بدهد ما در یک نظام رتبه بندی که اکنون قرارداد‌های آن را بسته‌ایم رانندگان را رتبه بندی خواهیم کرد.

او در ادامه اظهار کرد: اگر ما اطلاعات را از بخش‌های مختلف دریافت کنیم در شاخص‌های رتبه بندی تغییراتی ایجاد و رتبه بندی خوبی می‌شود و در نهایت در این فرآیند میزان ریسک رانندگان مشخص خواهد شد. گام بعدی هم این خواهد بود که چگونه با راننده پر ریسک و کم ریسک برخورد کنیم؟ که این موارد بحث‌های آیین نامه و دستورالعملی خواهد بود که کار آن را هم پیش خواهیم برد.

بیمه شخص ثالث راننده محور تا پایان امسال اجرا خواهد شد

قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل خلاصه اکنون امکان راه اندازی بحث راننده محوری در یک سطح ابتدای وجود دارد که سطح مطلوبی نخواهد بود بیمه مرکزی در تلاش است تا شاخص‌های مد نظر خود را از بخش‌های مختلف دریافت تا کیفیت رتبه بندی افزایش پیدا کند و به موازات این مراحل بحث دستورالعمل و آیین‌نامه‌ها را هم در حال پیش بردن هستیم و در آخر باید گفت اجرای بیمه شخص ثالت راننده محور به عبارتی راننده محوری حتما تا پایان سال نهایی و اجرا خواهد شد.

حق بیمه براساس نمره منفی و جریمه خواهد بود

راننده محور شدن بیمه شخص ثالث که سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا روز گذشته با اشاره به آن گفت: براساس توافقی که با بیمه‌ها صورت گرفته دیگر حق بیمه افراد براساس یک فاکتور تصادف نخواهد بود. با بیمه‌ها هماهنگ کردیم، سامانه‌ها و دیتا‌ها را در اختیارشان قرار دادیم و از این پس حق بیمه براساس نمره منفی و تعداد جریمه‌ها باید پرداخت شود.

پیش از این هم مجید مشعلچی قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با جزئیات بیمه شخص ثالت راننده محور مطرح کرده بود: در این بند قانونی رانندگان به پرخطر و کم خطر تقسیم بندی می‌شوند و زمانی که رانندگان پرخطر بر اساس شاخص‌هایی شناسایی شدند هنگام صدور بیمه نامه مبالغ بر اساس پرخطر بودن آنها محاسبه می‌شود و اگر کم خطر باشند برای آنها تخفیفاتی لحاظ می‌شود و بر این پایه دیگر بار رانندگی پرخطر بر دوش جامعه نخواهد بود.

نگاهی عادلانه با اجرای قانون بیمه شخص ثالث راننده محور

در ادامه هم مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی مهدی قمصریان به باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: اول این که نگاه قانون گذار در این بخش با هدف حمایتی بوده است. اکثر رانندگان قانون مدار هستند و عملیاتی شدن این بند قانونی سبب می‌شود که شرکت‌های بیمه این اختیار را پیدا کنند برای افراد قانون مدار بیمه نامه شخص ثالث را با تخفیفات مناسب‌تر ارائه کنند و رانندگانی که تخلفات حادثه خیز دارند بیمه نامه خود را به قیمت بالاتری تهیه کنند و در واقع این یک اهرم تشویقی است. متاسفانه اکنون به راننده قانون مدار و متخلف با یک دید نگاه می‌شود که نباید این رخ دهد. اگر امکان صدور بیمه نامه شخص ثالث بر اساس امتیاز راننده مهیا شود نگاه عادلانه نیز فراهم خواهد شد که نیازمند همیاری و همکاری نیروی انتظامی است.

حالا باید منتظر ماند و دید سرانجام این قانون یعنی بیمه شخص ثالث راننده محور امسال اجرایی خواهد شد؟ باشگاه خبرنگاران جوان پیگیر اجرای این بند قانونی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود