Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:25:32 GMT

شناسایی 14 کودک متکدی در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۶۲۹۶

شناسایی 14 کودک متکدی در سنندج

ایسنا/کردستان مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان گفت: از میان متکدیان جمع آوری شده در 9 ماهه سال جاری 14 نفر کودک بودند که تحویل خانواده های خود شدند.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از جمع آوری 188 متکدی در 9 ماهه سال جاری خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد 119 نفر مرد و 69 نفر زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح الدین وکیلی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان به صورت مستمر در حال انجام است اظهار کرد: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شهرداری سنندج، طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان را به صورت مستمر در سطح شهر اجرا می کند.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج عنوان کرد: در 9 ماهه امسال 188 متکدی از سطح شهر جمع آوری و ساماندهی شدند که از این تعداد 119 نفر مرد و 69 نفر زن بودند.

وی افزود: 118 نفر از متکدیان جمع آوری شده با اخذ تعهد کتبی مبنی بر ترک تکدی گری از مرکز ترخیص شده و پنج نفر از متکدیان که ساکن شهر سنندج نبوده به شهرهای محل سکونت خود انتقال داده شدند.

وکیلی خاطرنشان کرد: 48 نفر از متکدیان در مرکز جمع آوری به دلیل اینکه بی سرپناه بودند اسکان داده شده و 3 متکدی نیز در مراکز درمانی بستری شدند.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان تصریح کرد: از میان متکدیان جمع آوری شده در 9 ماهه سال جاری 14 نفر کودک بودند که تحویل خانواده های خود شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز