Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد سلیمان‌زاده، منتقد بین‌المللی سینما، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، به عنوان داور جایزه بزرگ فیپرشی جشنواره بین‌المللی فیلم گوتنبرگ سوئد انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، او به عنوان داور ایرانی فیپرشی (فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم جهان) در این رویداد همراه با کِدریک سوسیوالی از فرانسه و لوکاس جیرسا از جمهوری چک، هر دو از منتقدان سرشناس و با سابقه بین‌المللی، به قضاوت فیلم‌های بخش اصلی و رقابتی این جشنواره که یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم در اروپاست خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حامد سلیمان‌زاده اکنون جزو منتقدان شناخته شده ایرانی در عرصه بین‌المللی به حساب می‌آید به طوری که در سه سال گذشته به داوری بیش از پانزده جشنواره بین‌المللی در سراسر جهان از جمله در کشورهای آلمان، ایتالیا، روسیه، اوکراین، کره جنوبی، هند، بولیوی و ... دعوت شده است.
جشنواره بین‌المللی فیلم گوتنبرگ سوئد به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی اسکاندیناوی و شمال اروپا و همچنین یکی از پرمخاطب ترین جشنواره‌های فیلم جهان از ۲۹ ژانویه تا ٨ فوریه 2021 (۱۰ الی ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) به شکل حضوری و آنلاین در شهر گوتنبرگ برگزار می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند

رقص حامد آهنگی و ر رضا ناجی، بازیگر سینما و تلویزیون با آهنگ اذری در برنامه شب‌آهنگی را ببینید.

رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم