Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رضایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات هلال احمر طی دهه فاطمیه بیان کرد: در این ایام ۳۷ هزار و ۴۶۰ پرس غذای گرم بهداشتی با همکاری خیرین و اعضای خانه های هلال در نقاط مختلف استان پخت و توزیع شده است.

وی ارزش این خدمات را بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست و افزود: با رایزنی های انجام شده، یک خیر فردوسی پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مستمری ماهیانه برای پنج کودک یتیم را عهده دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی هزینه های پزشکی این ایتام با تایید هلال احمر، توسط این خیر نیکوکار پرداخت خواهد شد، ادامه داد: همچنین در شهرستان درمیان هزینه های درمان شش کودک بیمار توسط خیرین تامین شد.

رضایی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در دهه فاطمیه بیان کرد: در این مدت تعداد ۳۰۰ ثوب البسه به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال با مشارکت خیرین بین خانواده های نیازمند درشهرستان های درمیان و بیرجند توزیع شد.

وی با قدردانی از نیکوکارانی که همواره یاری گر هلال احمر برای کمک به نیازمندان هستند، گفت: از مردم نوع دوست و خیر خواستاریم همچون گذشته ما را در امر کاهش آلام محرومین همیاری کنند.

رضایی افزود: خیران علاوه بر مراجعه به ۱۱ شعبه جمعیت هلال احمر در سطح استان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، می‌توانند از ظرفیت ۸۰ خانه هلال واقع در روستاهای استان برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

کد خبر 5124508

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد بخشی هلال احمر خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه شیراز ایام فاطمیه شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا شهرستان کرج آلودگی هوا بوشهر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب