Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@23:40:33 GMT

پلیس: سگ گردانی به هر شکلی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۶۷۳۱

پلیس: سگ گردانی به هر شکلی ممنوع است

سردار سرتیپ حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در واکنش به زورگیری از بانوان در حین ورزش در برخی پارک های پایتخت به برنا گفت: امنیت پارک های پایتخت به صورت کامل در اختیار کلانتری های پلیس پیشگیری تهران است و دستورات لازم در خصوص برقراری امنیت در آن ها ابلاغ شده است. در وهله بعد پارک های پایتخت شناسنامه دار شدند و تا به صورت دقیق تری امنیت در آن ها مورد سنجش قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اقدامات لازم در راستای تامین امنیت پارک ها آغاز شده است و بی شک 95 درصد پارک های تهران از امنیت کامل برخوردار هستند و مشکلی در آن ها وجود ندارد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: باور ما این است که پارک ها و تفرجگاه ها محل هایی هستند که خانواده در این محل ها قصد دارند تا پیاده روی کرده و ساعاتی از زندگی خود را در آن بگذرانند. خانواده ها باید در این محل ها بتوانند در آرامش تفریح کنند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: هدف از شناسنامه دار کردن پارک ها این بوده است تا آسیب ها و خطرات آن ها شناسایی شود و برای رفع آن ها اقداماتی در دستور کار قرار گیرد. برنامه ما این است با معضلات آن ها به صورت مستمر برخورد کنیم تا امنیت به صورت کامل در آن ها حاکم شود.

سردار سرتیپ رحیمی با اشاره به اثرات این طرح تصریح کرد: امروزه کم ترین گزارش از تخلف ها در پارک ها به ما واصل می شود. ممکن است آن چه که بیشتر در ذهن وجود دارد تخلف در شهرهای اقماری اطراف تهران باشد اما در شهر تهران آمار به حداقل رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی با ذکر یک نمونه از پارک های پاکسازی شده گفت: برای نمونه پارک میثاق در جنوب تهران یکی از پارک هایی بود که معضلات زیادی در آن وجود داشت و شاهد بودیم که شهروندان این منطقه پس از طرح پلیس به شدت از امنیت پارک رضایت داشتند و رضایت خود را نیز به پلیس اطلاع دادند که پس از پاکسازی این پارک کل منطقه از امنیت بهتری برخوردار شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان در خصوص حمله برخی سگ ها به شهروندان در برخی پارک های پایتخت اظهار کرد: سگ گردانی در پارک ها کلا ممنوع است و با کوچک ترین موردی نیز که مشاهده شود، برخورد می شود و سگ ها نیز جمع آوری خواهد شد زیرا این اقدام تخلف است.

منبع: الف

کلیدواژه: پارک های پایتخت پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان

به گزارش خبرآنلاین،رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901443

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت