Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج مسابقات برگزارشده لیگ NBA در تاریخ 17 ژانویه 2021 را بررسی کرده‌ایم.

از چهارچوب مسابقات فصل عادی NBA با لغو دو بازی فیلادلفیا سونی سیکسرز-اوکلاهاما سیتی تاندر، کلیولند کاوالیرز-واشینگتن صبح امروز 5 بازی برگزار شد که در مهمترین دیدارها سلتیکس برابر نیکس شکست خورد و کلیپرز مقابل ناگتس به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری - نیویورک نیکس پس از 5 شکست متوالی در تی دی گاردن با نتیجه قاطع 105075 مقابل بوستون سلتیکس به پیروزی رسید. سلتیکس در این مسابقه جیسن تیتم را به‌خاطر پروتکل‌های NBA در اختیار نداشت اما کمبا واکر که تا پیش از این تمام مسابقات فصل جدید را به‌علت مصدومیت زانو از دست داده بود در بازی برابر نیکس به میدان رفت و 9 امتیاز کسب کرد. در این دیدار، جولیوس رندل با 20 امتیاز و 12 ریباند و آر جی برت با 19 امتیاز و 11 ریباند بازیکنان برتر نیکس بودند و برای سلتیکس هم جیلن براون 25 امتیاز کسب کرد. اما در شب درخشش دی ارون فاکس، ساکرامنتو کینگز با نتیجه 123-128 مقابل نیواورلینز پلیکانز شکست خورد. فاکس در این مسابقه 43 امتیاز و 13 اسیست کسب کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. برای پلیکانز، زایان ویلیامسن با 31 امتیاز و 6 ریباند بیشترین تاثیر را در پیروزی تیمش داشت.

در یکی دیگر از مسابقات مهم روز، لس آنجلس کلیپرز در کالیفرنا برابر ایندیانا پیسرز با نتیجه 129-96 برنده شد تا یک دیدار آسان را سپری کرده باشد. شاگردان تایرون لو حالا 4 برد پیاپی دارند و پس از رقیب همشهری در رده دوم کنفرانس غرب جای گرفته‌اند. پال جرج همراه با مارکوس موریس و لوک کنارد از روی نیمکت هرکدام با 20 امتیاز بیشترین تاثیر را در دهمین برد فصل تیمشان داشتند. کوای لنرد هم با 17 امتیاز به کار خود در این دیدار پایان داد. برای پیسرز هم دومانتس سابونیس با 19 امتیاز، 14 ریباند و 6 اسیست به روند خوب فردی خود ادامه داد.

بازگشت کمبا واکر به میادین با شکست سلتیکس همراه بود

اما پس از یک سری پلی‌آف هیجان‌انگیز در فصل قبل، دنور ناگتس در خانه برابر یوتا جز قرار گرفت که در پایان یک مسابقه جذاب و نزدیک نتیجه را 105-109 به حریف واگذار کرد. برای یوتا که حالا با 9 برد و 4 باخت در کنفرانس غرب سوم است، جردن کلارکسن از نیمکت 23 امتیاز آورد.برای دنور اما، نیکولا یوکیچ با 35 امتیاز، 14 ریباند و 9 اسیست نتوانست مانع از شکست تیمش شود. داناوان میچل و جمال مری، ستارگان سری پلی‌آف فصل قبل به ترتیب 18 و 30 امتیاز در این دیدار داشتند.

در دیدار خاص شب، دالاس موریکس مقابل شیکاگو بولز متحمل ششمین شکست فصلش شد. بولز با پیروزی 117-101 مقابل میزبانش به روند 4 شکست متوالی پایان داد لاری مارکانن با 29 امتیاز و 10 ریباند نقش مهمی در برد تیمش داشت اما چهره ویژه این دیدار کسی نبود جز لوکا دانچیچ. ستاره جوان موز با یک آمار خیرکننده دیگر که شامل 36 امتیاز، 16 ریباند و 15 اسیست می‌شود موفق به ثبت بیست و نهمین تریپل دابل دوران حرفه‌ای خود شد. این یعنی دانچیچ حالا در کتاب رکوردهای NBA از نظر تعداد تریپل دابل‌ها از مایکل جردن عبور کرده و به طور مشترک با گرنت هیل در رده پانزدهم این فهرست قرار داد. دانچیچ در حالی 36 امتیاز آورد که فقط در نیمه اول 30 امتیاز کسب کرده بود و البته نبود بازیکنان مهم موریکس مثل تیم هاردوی جونیور در این باخت بی‌تاثیر نبود.

اخبار داغ 

مسعود سلطانی فر: خصوصی سازی سرخابی ها با قدرت دنبال می شود / وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون کاملا بی طرف است استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس اولین کارت قرمز لیونل مسی در بارسلونا کونته: شکست دادن یوونتوس با قهرمانانی مثل رونالدو، باید به ما این باور را بدهد که در مسیر درست هستیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد

تیم فوتبال اینتر بعد از هفت ماه و تنها برای دومین بار در فصل جاری سری A طعم شکست را چشید آنهم مقابل همان تیمی که شکست اولش را رقم زده بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دیدارهای شب گذشته (شنبه) هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، از ساعت 22:15 شنبه (به وقت تهران) تیم فوتبال اینتر قهرمان زودهنگام رقابت‌ها میهمان ساسولو تیم ماقبل آخر جدول رده‌بندی بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.

تنها گل این بازی در دقیقه 20 توسط آرماند لائورینت برای سبزومشکی‌پوشان منطقه امیلیا رومانیا به ثمر رسید تا این تیم 29 امتیازی شود و امیدش را برای فرار از منطقه سقوط افزایش دهد. این در حالی است که امپولی تیم هفدهم جدول با دو امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر در رده هفدهم قرار دارد.

اینتر اما برای اولین بار از روز 27 سپتامبر سال 2023 و تنها برای دومین بار در فصل جاری سری A تن به شکست داد و نکته جالب درباره باخت نراتزوری اینکه تنها شکستش پیش از این بازی هم در هفته ششم و مقابل همین ساسولو رقم خورده بود. با این نتیجه اینتر 89 امتیازی ماند و شانس سه رقمی کردن امتیازاتش در پایان این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را از دست داد. ساسولو تنها تیمی شد که در این فصل در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر را شکست داده است.

ماروتا: خواهان حفظ اینزاگی هستیم/ شجاعت تغییر را داریم

 

امروز پنج دیدار دیگر در هفته سی‌و‌پنجم سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:
کالیاری - لچه
هلاس ورونا - فیورنتینا
امپولی - فروزینونه
میلان - جنوا، ساعت 19:30 (به وقت تهران)
رم - یوونتوس، ساعت 22:15

در جدول رده‌بندی سری A پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 64 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد