Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورقربان از برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت بیست و نهمین یادواره شهدای روستای آسیابسر بهشهر و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و فخری‌زاده خبر داد و گفت: این ایستگاه صلواتی همزمان با ایام فاطمیه برگزار شد.

«حسن پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان، برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود که اکنون الگوی همه جهانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: مقام و منزلت فاطمه زهرا(س) تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نیست و در تمامی دوران باید الگو و نمونه باشد.

 

وی با اشاره به اینکه همه ساله در ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، یادواره های شهدا برگزار می شود، خاطر نشان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا یادواره های شهدا به صورت مجازی برگزار شد و هزینه این یادواره ها صرف امور کمک به نیازمندان و ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی شد.

پورقربان از برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت بیست و نهمین یادواره شهدای روستای آسیابسر بهشهر و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و فخری‌زاده و بزرگداشت علامه مصباح یزدی و مرحوم حجت الاسلام هاشمی نسب خبر داد و گفت: این ایستگاه صلواتی همزمان با ایام فاطمیه برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اعلام اینکه ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرای مرضیه (س) و سبک زندگی ایشان است، یادآور شد: برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت بیست و نهمین یادواره شهدای روستای آسیابسر بهشهر و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و فخری‌زاده و بزرگداشت علامه مصباح یزدی و مرحوم حجت الاسلام هاشمی نسب به همت پایگاه فاطمه الزهرا(س) روستای آسیابسر و حوزه مقاومت حضرت زینب(س) سپاه بهشهر برگزار شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایستگاه صلواتی ایام فاطمیه بهشهر برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم

دهم اردیبهشت ماه یادآور از خودگذشتگی‌های مردمانی دلاور که با مجاهدت خود تسلط و اشغال پرتغالی‌ها را در خلیج فارس پایان داد. به همین مناسبت در تقویم کشورمان این روز را روز ملی خلیج فارس نامگذاری کردند و به پاسداشت این روز همه ساله مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم کنگره‌ای که به همین مناسبت روز گذشته در سالن ورزش آزادی واقع در خیابان قدس شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

«دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم