Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی کنونی مشور عنوان کرد: توجه به پیام تاریخی مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم راهی مطمئن یرای خروج از مشکلات است.

به گزارش ایسنا، پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: امیدوارم با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و رویکرد عدالت محوری و تحول خواهی مجلس یازدهم شکاف های عمیق توسعه ای و محرومیت ها در مناطق محروم کشور برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وس افزود:همچنین امیدوارم عملکرد مجلس یازدهم نوید بخش تحولی چشم گیر در راستای توسعه هماهنگ جغرافیایی در کلیه فعالیت های اقتصادی، زیربنایی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی در کشور باشد که الحمدالله نمود آن در اصلاح ساختار بودجه ۱۴۰۰ مشهود است.

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز به دلیل تحریم های ظالمانه و نبود راهبرد مشخص برای استفاده حداکثری از توان داخلی و غلبه فضای سیاست زده و شعاری در کنار شرایط سخت کرونایی سفره و معیشت مردم دچار مشکل شده است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: توجه به پیام تاریخی مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم که تدبیری راهبردی و بی نظیر در مدیریت کلان جمهوری اسلامی است، در کنار منقلب شدن تفکر مدیریتی و خارج نمودن مفهوم عملگرایی از دایره تنگ تعابیر و تفاسیر در کنار مبارزه قاطع با فساد،رانت و نفوذ در تمامی ابعاد راهی مطمئن برای برون رفت از مشکلات و حرکت به سوی شکوفایی اقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم پرویز اوسطی مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز بعد از ظهر برگزار شد، با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، اظهار کرد: در قسمتی از این بیانیه آمده است که جز با تجربه خود یا دیگران نمی‌توان دانست، ما دیده‌ایم و شما خواهید دید، دهه‌های آینده دهه شماست، از انقلاب خود حراست کنید، برای برداشتن گام‌های استورار در آینده باید گذشته را درست رد کرد و از تجربه‌ها درس گرفت، وگرنه مورد تهدید آینده قرار خواهیم گرفت. 

بهرامی با بیان اینکه متنی که خواندم فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، ابراز کرد: مقام معظم رهبری بر امید و استمرار کارها بر پایه گذشته تاکید دارند. بر همین اساس با اعتماد سازمان ملی استعدادهای درخشان به آموزش و پرورش کشور بر مبنای اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه بر این شدیم تا نمایشگاه دستاوردهای استعدادهای درخشان را تشکیل دهیم. تاکنون باز خوردهای خوبی از آن دریافت کرده‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان استان تهران خاطرنشان کرد: تلاش است که بعد از دیدن دستاوردهای دانش‌آموزان سمپاد، سایر دانش‌آموزان سراسر کشور هم علاقه‌مند شوند و امید آفرینی در جامعه شکل بگیرد. برای پیشرفت امید لازم است و برای امید جلوه‌هایی از موفقیت در گذشته مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری