Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@13:21:53 GMT

مصاف آسیایی‌ها در تهران و تبریز

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۷۵۳۳

پرونده هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز با دو بازی در شهر‌های تبریز و تهران بسته می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان استقلال است. استقلالی‌ها از ۱۰ بازی قبلی ۱۹ امتیاز گرفتند و فعلا تیم دوم جدول هستند.

شاگردان محمود فکری برای رسیدن به صدر جدول باید تراکتور را شکست دهند؛ میزبان هم که بعد از رفتن منصوریان با مسعود شجاعی نتایج قابل قبولی گرفته است، از ۱۰ بازی قبلی ۱۶ امتیاز جمع کرده و تیم چهارم جدول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتوری‌ها پیش از این بازی، تمریناتشان را هم با نفرات کامل برگزار کردند. اشکان دژاگه و احسان حاج صفی که به علت مصدومیت، چند بازی تیمشان را از دست داده بودند، به تمرینات تراکتور برگشتند و آماده بازی هستند اما آرش رضاوند در آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به تبریز مصدوم شد و آبی پوشان را در تبریز همراهی نمی‌کند؛ همچنین میلیچ، باقری، خاقانی و موسوی هم دیگر غایبان استقلال هستند.

تراکتور به عنوان قهرمان جام حذفی فصل گذشته، جواز حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را به دست آورده است و استقلال هم به عنوان نایب قهرمان فصل پیش در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شرکت می‌کند.

استقلال و تراکتور تاکنون ۲۴ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن ۹ برد برای تراکتور، ۷ پیروزی برای استقلال و ۸ تساوی است.

پرسپولیس هم از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان فولاد خوزستان است. سرخپوشان ۴ بازی قبلی خود را در لیگ برتر با نتیجه مساوی به پایان بردند و اکنون با ۱۲ امتیاز از ۸ بازی، تیم دهم جدول هستند. فولادی‌ها هم در ۱۰ بازی قبلی ۱۵ امتیاز گرفتند و با قرار گرفتن در جایگاه هفتم جدول به مصاف پرسپولیس می‌روند.

شاگردان گل محمدی که در اندیشه پایان‌دادن به روند تساوی‌های خود و کسب پیروزی در این بازی هستند، بدون داشتن بازیکن محروم و مصدوم به مصاف حریف اهوازی می‌روند البته گل محمدی باید امیدوار باشد شاگردانش در این بازی قدر موقعیت‌های به دست آمده را بدانند و در لحظات پایانی بازی، امتیازات کسب شده را از دست ندهند.

پرسپولیس فصل قبل قهرمان لیگ برتر شد و نماینده اول ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ است ، تیم فولاد هم با حضور در رتبه سوم جدول سهمیه حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را به دست آورد.

پرسپولیس و فولاد تا کنون ۳۵ بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن ۱۵ بُرد برای پرسپولیس بوده، ۱۰ بازی را فولاد برده و ۱۰ بازی دو تیم هم با تساوی خاتمه یافته است.

برچسب ها: فوتبال ایران ، تراکتورسازی ، استقلال ، پرسپولیس ، فولاد ، لیگ برتر ، گل محمدی ، دژاگه ، حاج صفی ، منصوریان ، دربی ، تبریز ، تراکتورسازی تبریز ، جدول لیگ ، مسعود شجاعی ، محمود فکری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال ایران تراکتورسازی استقلال پرسپولیس فولاد لیگ برتر گل محمدی دژاگه حاج صفی منصوریان دربی تبریز تراکتورسازی تبریز جدول لیگ مسعود شجاعی محمود فکری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ بازی قبلی لیگ برتر ۱۰ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جدال سختی را برابر تراکتور در پیش دارد. شاگردان نکونام باید روز چهارشنبه و در تبریز، به مصاف میزبان خود بروند و به کسب سه امتیاز این مسابقه، نیاز مبرمی دارند.

یکی از مهره‌های کلیدی استقلال که پیش از دیدار با شمس آذر دچار آسیب‌دیدگی شد، آرمین سهرابیان است. مدافعی که در این فصل 18 بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و چهار گل حساس و مهم را نیز برای تیمش به ثمر رساند.

در پایان بازی با شمس آذر بود که سهرابیان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برای بازگشت به میادین، نیازمند استراحت 12 روزه است و همین موضوع باعث افزایش نگرانی هواداران درخصوص احتمال نرسیدن این بازیکن به دیدار با تراکتور شد به‌خصوص اینکه رافائل سیلوا نیز آسیب دیده و عملا استقلال مدافعی روی نیمکت ندارد.

با این حال، سهرابیان برخلاف پیش‌بینی اولیه خودش، توانست زودتر از زمان اعلام شده به تمرینات بازگردد و او با شرکت در کارهای گروهی، برای جدال حساس برابر تراکتور به مرز آمادگی رسیده است.

انتظار می‌رود که سهرابیان روز سه‌شنبه به همراه دیگر اعضای تیم راهی تبریز شود و برای دیدار با تراکتور نیز در دسترس نکونام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم