Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمدی مفرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در شهرستان‌های گچساران و باشت برای خرید محصولات کشاورزان نیاز به راه‌اندازی شرکت‌های  تعاونی  روستایی  دارد.

 وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی 3 تعاونی روستایی نیاز به 30میلیارد ریال اعتبار است، گفت: در مناطقی از جمله لیشتر، خیرآباد در گچساران و در خان احمد باشت راه‌اندازی تعاونی مرکز خرید ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت  با اشاره به اینکه در این شهرستان‌ ۲۸ تعاونی تولیدی، کشاورزی و روستایی وجود دارد ، عنوان کرد: هم اکنون  18درصد از تعاونی های تولید و روستایی این شهرستان غیرفعال هستند.

محمدی مفرد ابراز کرد: از مجموع 28  شرکت تعاونی، 14تعاونی کشاورزی، 6تعاونی تولیدی، پنج شرکت تعاون روستایی، یک تعاونی زنان و 2 تعاونی منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی ادامه داد:   از مجموع 28 شرکت تعاونی در این شهرستان ، تعاونی زنبورداران، مرغداران، باغداران و تعاونی بانوان از عمده‌ترین این تعاونی‌ها هستند.

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت تصریح کرد:بیش از12 هزارو 200نفر عضو این تعاونی ها هستند که بیش از یک هزار نفر عضو تعاونی های غیرفعال این شهرستان هستند.

محمدی مفرد اذعان کرد: برای راه اندازی این تعداد تعاونی غیرفعال  در شهرستان به بیش از ۲۰میلیارد ریال سرمایه نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل شرکت تعاونی روستایی به‌ویژه در بخش تولید موجب بالا رفتن میزان بهره‌وری و افزایش کیفیت محصولات تولیدی کشاورزان است.

انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تعاونی روستایی تعاونی زنان گچساران راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان احشام در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و رصد اطلاعاتی ، موفق به شناسایی ۲ نفر سارق حرفه ای و سابقه دار شدند. خادمیان اظهار کرد: این سارقان حرفه ای در عملیاتی از سوی پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند. فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند. خادمیان ادامه داد: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۲ رأس احشام مسروقه را کشف و ضبط کردند. وی گفت: در این زمینه یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف شد. خادمیان ابراز کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروهای آنها نیز به پارکینگ منتقل شدند. وی از شهروندان گچسارانی خواست تا علاوه بر توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده، هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد