Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@17:58:15 GMT

حساس‌تر از دربی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۱۰۳

حساس‌تر از دربی

به گزارش جام جم آنلاین ، حالا هر چند وقت یک بار یک ال کلاسیکو و یا یک دربی حساس در ایران برگزار می شود. از بازی «ال کلاسیکو طور» بین استقلال و سپاهان و یا پرسپولیس و سپاهان گرفته تا دیدارهایی که تراکتور با دیگر مدعیان لیگ برتری نظیر سپاهان و سرخابی ها دارد. 

به هرحال روزنامه جام جم در گزارش امروز خود دوشنبه 29 دی ماه درباره دو دیدار حساس این هفته لیگ برتر فوتبال ایران نوشت:  پس از برگزاری دربی مهیج هفته قبل استقلالی‌ها امروز مهمان تراکتور در تبریز هستند و شاگردان یحیی گل‌محمدی هم باید میزبان فولاد خوزستان باشند؛ تیمی که هدایت آن را جواد نکونام برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به جدول رده‌بندی لیگ‌برتر به‌خوبی اهمیت دو بازی را نشان می‌دهد.استقلال با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و اگر تراکتور را ببرد جای صنعت‌نفت را در صدر جدول خواهد گرفت. این در حالی است که تراکتور هم سایه به سایه آبی‌پوشان حرکت می‌کند و اگر قرار است از کورس عقب نیفتد نباید در این بازی امتیاز از دست بدهد. تبریزی‌ها می‌توانند با کسب سه امتیاز این بازی با یک تیر دو نشان بزنند. اول این‌که یک مسابقه حساس و بازی سخت را با پیروزی پشت سر می‌گذارند و دوم این‌که هم امتیاز با استقلال در جدول رده‌بندی می‌شوند. آنها در خانه میزبان شاگردان فکری هستند و تمام تلاش خودشان را خواهند کرد که بیشترین امتیاز را در این بازی بگیرند. آن طرف هم استقلالی‌ها که یک امتیاز حساس را در دربی گرفتند بعید است که به همین راحتی‌ها امتیاز از دست بدهند.

اما دیگر دیدار مهم امروز به بازی پرسپولیس و فولاد بر می‌گردد. شاگردان گل‌محمدی از زمانی که از فینال آسیا به ایران برگشته‌اند همه بازی‌های خودشان را مساوی کرده‌اند. خیلی‌ها امید زیادی دارند تا شاید بازی با فولاد طلسم این تساوی‌ها را بشکند اما باید گفت که حریف روبه‌روی آنها فولادی است که می‌توان از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نام برد. شاگردان نکونام تا اینجای کار ۱۰ بازی انجام داده و ۱۵ امتیاز گرفته‌اند.آنها بدون شک بازی سختی مقابل پرسپولیس دارند اما برای این‌که همچنان رخت یک مدعی را بر تن داشته باشند باید بیشترین امتیاز را از این بازی سخت بگیرند. پرسپولیس اما دو بازی عقب‌افتاده نسب به سایرین دارد. بازی با فولاد را که کنار بگذاریم پیروزی در این دو بازی آنها را هم ردیف با سایر مدعیان از جمله استقلال و سپاهان می‌کند. شاگردان گل‌محمدی ۱۲ امتیاز از ۸ بازی کسب کرده‌اند و اگر موفق به شکست دادن فولاد شوند می‌توانند یکی دو پله در جدول رده‌بندی بالا بروند. فولادی که به راحتی به تیم‌های دیگر باج نمی‌دهد و پیش‌بینی خیلی از کارشناسان این است که یک روز سخت را برای سرخپوشان تهرانی رقم خواهد زد. تراکتور - استقلال و پرسپولیس - فولاد در این هفته بدون شک حساس‌تر از دربی خواهد بود و از دست دادن امتیاز مساوی خواهد شد با عقب افتادن از کورسی که مدعیانی مثل سپاهان، تراکتور، صنعت‌نفت آبادان و گل‌گهر برای تصاحب جام قهرمانی‌اش دندان تیز کرده‌اند.

حسین خلیلی - گروه ورزش / روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دربی استقلال تراکتور پرسپولیس فولاد جدول رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون