Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@02:23:53 GMT

یک گام تا ساحل آرامش!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۴۶۴۵

یک گام تا ساحل آرامش!

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که حواشی زیادی را در هفته گذشته سپری کرده اند و برای رسیدن به ساحل آرامش باید شاگردان نکونام را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۶:۴۰ به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت، سرخ پوشان تلاش می‌کنند پس از هفته پرحاشیه که حاصل از تساوی در دربی جذاب پایتخت بود، برابر شاگردان جواد نکونام به پیروزی برسند و از کورس قهرمانی جا نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک گلر ثابت قرمزها

حامد لک سنگربان مطمئن پرسپولیس است و بعید به نظر می‌رسد جایش را به گلر کروات تیم، رادوشویچ بدهد، بنابراین حضور وی در ترکیب قطعی است.

سید جلال و دیگران!

محمدحسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی و سعید آقایی چهار مدافع قرمزها برابر فولاد هستند، به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی، قصد ندارد تغییراتی در ترکیبش ایجاد کند و مهدی شیری همچنان نیمکت نشین است.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمز پوشان در بازی امروز، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، کمال کامیابی نیا و احسان پهلوان هستند، با اینکه هواداران پرسپولیس دل خوشی از کامیابی نیا و نورالهی به دلیل اشتباهاتشان در شهرآورد ندارند اما به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی قصد ندارد به ترکیب ثابتش دست بزند.

عبدی و امیری در خط حمله

وحید امیری و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس در بازی با شاگردان نکونام خواهند بود، بنا به تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۴-۴-۲ بازی خواهند کرد و باید دید دو مهره سرخ پوشان در خط حمله در مصاف با فولاد چه عملکردی خواهند داشت.

کد خبر 469130

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس فولاد پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!