Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:25:36 GMT

دستگیری سارقان تابلو مزارهای وادی رحمت تبریز

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۴۵۶

دستگیری سارقان تابلو مزارهای وادی رحمت تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از شناسایی و دستگیری سارقان تابلوهای آلومینیومی مزارهای وادی رحمت خبر داد.

فرخ جلالی در این خصوص اظهار کرد: در اغلب نقاط وادی رحمت، دوربین‌های نظارتی نصب و تخلفات احتمالی مانند سرقت اموال عمومی یا تابلوهای مزارهای این آرامستان رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری نیز هفت سارق تابلوهای آلومینیومی وادی رحمت شناسایی و توسط عوامل حراست در اختیار پلیس قرار داده شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز یادآور شد: اموال مسروقه معمولا بازپس گرفته شده یا توسط دستگاه قضایی، میزان جرائم و مجازات آن اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اخباری که هر از چندگاه در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: اغلب موارد منتشر شده همان‌هایی هستند که قبلا هم منتشر شده و مورد جدیدی از سرقت گسترده اموال عمومی یا تابلوهای سر مزار نداشته‌ایم.

به گفته وی، آخرین سرقت از این آرامستان مربوط به دو ماه قبل بود که دو نفر در این ارتباط توسط عوامل حراست و همکاری کلانتری محل شناسایی و دستگیر شدند.

به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، جلالی تاکید کرد: بخش عمده محوطه وادی رحمت توسط دیوارهای‌های بتنی محصور شده و با دوربین‌های نظارتی تحت کنترل قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از تابلوهای آلومینیومی بر سر مزارهای متوفیان عادی مربوط به قبور قدیمی است، ادامه داد: برخی از خانواده‌های بازماندگان، خود راسا نسبت به برداشتن تابلوها و تعویض سنگ قبر اقدام می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سارق دستگیری سارقان آذربايجان شرقي شهر تبریز وادی رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه