Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرهاد بشیری روز دوشنبه در صحن مجلس در نطق میان دستور خود یکی از ثمرات خون پاک شهدای فدائیان اسلام و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را موجب سرنگونی دیکتاتور دوران ما ترامپ جنایتکار دانست و اظهارکرد: از پیامدهای دیگر خون بهای آنان، مجازات عاملان و امران ترور ناجوانمردانه این عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: لازم است دستگاه‌های مسئول به ویژه وزارت امور خارجه موضوع این جنایت را از طریق مجاری قانونی و مجامع بین‌المللی پیگیری کند تا عاملان و امران به مجازات اعمال ننگین خود برسند.

بشیری خطاب به وادادگان و منفعلان در برابر استکبار جهانی عنوان کرد: تاریخ را مطالعه کنید سران مستکبر همواره برای رسیدن به اهداف و منافع خود از شما حمایت نخواهند کرد و فراموش نکنید هر موقع احساس کنند برای آنها سودی ندارید شما را نیز همانند محمدرضا پهلوی که این روزها زمان فرار خفت بار وی از کشور است را رها کردند و سایر کشورها نیز از پذیرفتن وی اجتناب کردند و در نهایت در مصر درگذشت، رها خواهند کرد. این یکی از هزاران نمونه از بی‌وفایی و بدعهدی آنان است امید است که بیدار شوید.

وی خاطرنشان کرد: لازم است رییس‌جمهوری در باقیمانده فرصت اتمام دوره دوم ریاست جمهوری خود امور کارهای کشور را جدی بگیرند و نگذارند این مشکلات و گرفتاری‌ها به ویژه درخصوص معیشت مردم بیشتر شود و تدابیر و راهکارهای لازم همراه با تیم اقتصادی دولت و کارشناسان خبره اقتصادی کشور برای برگرداندن ارزش پول ملی در نظر بگیرند و بیش از این نگذارند فشارهای وارده به اقشار ضعیف جامعه خصوصا حقوق بگیران، کارمندان، کارگران استخوان‌های آنها را خرد کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس یادآور شد: یقینا شما و همکارانتان در مقابل درد و رنج مردم مسئول هستید و یک روزی باید پاسخگوی عملکرد ضعیف تیم کاری خود باشید تا برای همه مسئولان و دولتمردان آینده هم عبرتی باشید و آنها هم بدانند هنگام پذیرش مسئولیت و موقع کار، فعالیت و تلاش حداکثری برای رفع دغدغه و گرفتاری‌های مردم است و نه زمان بی‌توجهی و بی‌تفاوتی و رفتن به قرنطینه و نسبت به درد و رنج آنها بی‌تفاوت بودن.

بشیری ادامه داد: کرونا امروز بلای جان انسان‌ها شده است و متاسفانه تعداد زیادی از مردم را مورد حمله قرار داده و عده‌ای نیز جان باختند که به خانواده همه جانباختگان این ویروس منحوس تسلیت می‌گویم و از زحمات همه عزیزان کادر پزشکی و پرستاری قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه از ستاد کرونای کشور به ویژه رییس جمهوری می‌خواهم تدابیر بهتر و دقیق‌تری برای مبارزه با آن برای مبارزه با این ویروس به‌کار گرفته شود، اظهارکرد: دادستان کل کشور نسبت به بررسی عملکرد ستاد کرونای کشور از بدو ورود به مملکت، بررسی‌های لازم معمول دارند و هرگونه کوتاهی و غفلت از سوی مسئولان مربوطه را مورد رسیدگی قرار دهند و اقدامات مناسب برای برطرف شدن کوتاهی‌ها و برخورد قانونی با قصورکنندگان و مقصران داشته باشند.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: نیاز است دولت و مسئولان استانی برای تکمیل و بهره‌برداری از کمربندی و شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب‌های شهرهای پاکدشت، شریف‌آباد، تکمیل استادیوم ۵۰۰۰ نفری شهدای مرصاد پاکدشت، تکمیل بیمارستان شریف‌آباد برطرف کردن مشکلات تعاونی مسکن شهرستان، خصوصا کارگری امیرالمومنین پاکدشت، جدیت کنند و بیش از این کوتاهی نکنند.

بشیری با اشاره به مورد توجه قرار گرفتن موضوع تنقیح قوانین اظهارکرد: جا دارد از ارتش و سپاه که این روزها رزمایش‌های بسیار قدرتمندانه برگزار کرده و استکبار جهانی را روسیاه تر کردند قدردانی کنم.

برچسب‌ها مجلس یازدهم وزارت امور خارجه مصر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابومهدی المهندس قاسم سلیمانی ترامپ پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم وزارت امور خارجه مصر مجلس یازدهم وزارت امور خارجه مصر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابومهدی المهندس قاسم سلیمانی ترامپ پاکدشت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در یادداشتی، با اشاره به اظهارات جنجال برانگیز بانکی پور درباره زنان ترکیه، نوشت؛

وقتی در دفاع از لایحه جنجالی عفاف و ‌ حجاب⁩ ناتوان می شوند، زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را به باد تهمت های ناروا می گیرند. ‏اگر یک ذره سیاست، انسانیت و شرم حالیشان بود، به این راحتی حرمت مردم یک کشور، از هر دین و مذهب و باوری را نمی شکستند!

‏عذرهای بدتر از گناه

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903197

دیگر خبرها

  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد