Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از خانه ملت، فرهاد بشیری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 29 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، آرزوی توفیق بیشتر برای مقام معظم رهبری و گرامیداشت یاد امام و شهدای عزیز به ویژه شهدای فدائیان اسلام و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، گفت:  یکی از ثمرات خون پاک آنها، سرنگونی دیکتاتور دوران ما ترامپ جنایتکار بود و از پیامدهای دیگر خون بهای آنان مجازات عاملان و امران ترور ناجوانمردانه این عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است دستگاه‌های مسئول به ویژه وزارت امور خارجه موضوع این جنایت را از طریق مجاری قانونی و مجامع بین‌المللی پیگیری کند تا عاملان و امران به مجازات اعمال سنگین خود برسند.

وی خطاب به وادادگان در برابر استکبار جهانی، افزود: تاریخ را مطالعه کنید سران مستکبر همواره برای رسیدن به اهداف و منافع خود از شما حمایت نخواهند کرد و هر موقع احساس کنند برای آنها سودی ندارید شما را نیز همانند محمدرضا پهلوی که خفت بار از کشور فرار کرد و سایر کشورها از پذیرفتن وی اجتناب کردند و در نهایت در مصر درگذشت، رها می‌کنند، گذشته را فراموش نکنید این یکی از هزاران نمونه بی وفایی و به بدعهدی آنان است؛ امید است که بیدار شوید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: رئیس جمهور محترم لازم است، در باقیمانده فرصت دوره دوم ریاست جمهوری خود، امور و کارهای کشور را جدی گرفته و نگذارد این مشکلات و گرفتاری‌ها به ویژه در حوزه معیشت مردم، بیشتر شود.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت به همراه کارشناسان اقتصادی کشور تدابیر و راهکارهای لازم برای بازگرداندن ارزش پول ملی را پیش‌بینی کنند، ادامه داد: بیش از این نگذارید فشارهای وارد موجب شکستن استخوان‌های اقشار ضعیف جامعه به ویژه حقوق‌بگیران، کارمندان، کارگران و سایر صنوف شود؛ شما و همکارانتان در مقابل درد و رنج مردم مسئول هستید.

دولت روزی باید پاسخگوی عملکرد ضعیف تیم کاری خود باشد

بشیری افزود: روزی باید پاسخگوی عملکرد ضعیف تیم کاری خود بوده تا برای همه مسئولان و دولتمردان آینده عبرتی باشید و آنها نیز بدانند هنگام پذیرش مسئولیت باید با فعالیت و تلاش حداکثری زمینه رفع دغدغه و گرفتاری مردم را فراهم کنند نه اینکه موقع کار، بی توجه و با رفتن به قرنطینه نسبت به درد و رنج مردم بی تفاوت باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه کرونا امروز بلای جان انسان‌ها شده و متاسفانه تعداد زیادی از مردم را مورد حمله قرار داده، تصریح کرد: به خانواده همه جانباختگان این ویروس منحوس تسلیت می‌گویم و از زحمات کادر پزشکی و پرستارها تشکر می‌کنم.

بشیری با بیان اینکه از ستاد ملی کرونا کشور به ویژه رئیس جمهور می‌خواهم راهکار بهتر و دقیق تر برای مبارزه با این ویروس به کار گیرند، گفت: دادستان کل کشور به بررسی عملکرد ستاد ملی کرونا بپردازد تا در صورت کوتاهی و غفلت از سوی مسئولان، اقدامات مناسب برای برطرف شدن این کوتاهی‌ها و برخورد قانونی با مقصران انجام گیرد.

وی بیان کرد: تکمیل کمربندی پاکدشت، شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب‌های پاکدشت و شریف‌آباد، تکمیل استادیوم ۵ هزار نفری پاکدشت، تکمیل بیمارستان شریف آباد، برطرف کردن مشکلات تعاونی مسکن ویژه کارگری امیرالمومنین به جدیت دولت و مسئولان استانی نیاز دارد؛ بیش از این کوتاهی نکنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه تنقیح قوانین بیشتر مورد توجه قرار گیرد، از ارتش و سپاه که این روزها با برگزاری رزمایش‌های بسیار قدرتمند استکبار جهانی که روسیاه بود را بیشتر روسیاه کردند، تشکر کرد.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تیم اقتصادی دولت مجلس کارگران فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نطق میان دستور ارزش پول ملی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود