Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:29:46 GMT

میراث قاسم در سمنان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۱۲۱

میراث قاسم در سمنان برگزار می شود

ایسنا/سمنان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از برگزاری جشنواره کشوری "میراث قاسم" در قالب رویداد و تولید محتوا با موضوع وصیت‌نامه سردار حاج قاسم سلیمانی در محورهای پوستر، کلیپ، پادکست و اینفوگرافیک خبر داد.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ستاد فهما برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از 12 بهمن به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در این مسابقه کشوری نام برد و خاطرنشان کرد: این رویداد به صورت کشوری و ملی و به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: علاقه‌‎مندان آثار خود را به نشانی اینستاگرام بچه‌های مسجد ارسال کنند و این آثار پس از ارسال به صفحه bachehayemasjed.fahma به داوری مردمی گذاشته شده و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

موسوی با اشاره به جوایز این رویداد گفت: طرح برتر در هر محور به انتخاب هئیت داوران جایزه ویژه و سه طرح برتر به انتخاب آرای مردمی جوایزی دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، بیشتر فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی برگزار شده است اظهار کرد: با این وجود با استقبال خوبی از سوی بچه‌های مسجد مواجه شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه مدیران کانون‌های مساجد با روحیه جهادی در این مراکز فعالیت دارند، افزود: اجرای برنامه‌ها بدون هیچ چشم داشتی و به منظور پاسداشت خون شهدا توسط مدیران و اعضا کانون ها در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری استان سمنان اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم زاده صبح یکشنبه در صحن علنی شورا اظهار کرد: کلید حل همه مسائل کشور در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دل تعلیم و تربیت نهفته است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها آن طور که لازم است به آموزش و پرورش پرداخته نشده و این سیستم با حداقل امکانات بیشترین تلاش‌ها را در امر تعلیم و تربیت صورت داده است.

شهردار اصفهان گفت: اگر نسلی تربیت کنیم که این نسل در حوزه‌های مختلف به منابع انسانی نظام تزریق شود بسیاری از مشکلات از مسیر تعلیم و تربیت حل خواهد شد.

وی افزود: هر کشوری که مسیر رشد را توانسته با موفقیت طی کند به امر تعلیم و تربیت به خوبی پرداخته است، امیدواریم ما نیز با وجود مشکلات و فشارها آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

قاسم زاده با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست، گفت: وقتی ما یک دانش آموز را ۱۲ سال از خانواده امانت می‌گیریم هر گونه شکل دهی به شخصیت او باید در مدرسه صورت گیرد.

کد خبر 6092870

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست