Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:37:39 GMT

دردسر بزرگ برای تیاگو سیلوا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۲۲۰

دردسر بزرگ برای تیاگو سیلوا

مدافع تیم فوتبال چلسی بعد از بازی با فولام، حرکتی را انجام داد، که او را در دردسر بزرگی گرفتار کرده است

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال چلسی از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال انگیس توانست با این که چند هفته است شرایط خوبی ندارد، تیم فولام را به سختی با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. اما در پایان بازی یک اتفاق عجیب رخ داد که می‌تواند به ضرر مدافع برزیلی چلسی تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیاگو سیلوا مدافع برزیلی چلسی پس از حضوری ۹۰ دقیقه‌ای در برابر فولام، در پایان بازی به سمت یکی از کارگران ورزشگاه کریون کاتج رفت و پیراهن خود را به او داد؛ حرکتی که اکنون سیلوا را در خطر محرومیت به دلیل نقض پروتکل‌های اتحادیه فوتبال قرار داده است.

اتحادیه (FA) در این هفته قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای مقابله با گسترش شیوع کرونا وضع کرده که یکی از مفاد آن، ممنوعیت رد و بدل شدن پیراهن‌های استفاده شده در مسابقه است.

پیش از این و در ماه نوامبر نیز ریچارلیسون بازیکن اورتون پس از مصاف با فولام حرکت مشابهی انجام داد و جریمه نشد اما مقررات FA نسبت به ۲ ماه قبل سخت‌تر شده و سیلوا را با چالشی جدی مواجه کرده است.

کد خبر 469215

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازیکن فوتبال چلسی لندن فوتبال اروپا انگلیس لیگ انگیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

کد خبر 6096956

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان
  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس