Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم در گفتگویی درباره پیدا و پنهان طرح هدفمندی یارانه‌ها صحبت کرده است. او با تکرار جمله جنجالی اش درباره اینکه یارانه‌ها پول امام زمان است، می‌گوید؛ اگر دست من بود این طرح را در یک گام اجرا می‌کردم و خیال مردم را راحت می‌کردم.

بخش‌هایی از گفتگوی تصویری محمود احمدی نژاد با اکوایران را بخوانید؛

*ثروت طبیعی به طور مساوی برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*ما یک لایحه درباره هدفمندی یارانه‌ها به مجلس دادیم که مجلس همه چیز آن را زد، کل آن را بهم ریختند، آن لایحه‌ای که ما دادیم با این لایحه زمین تا آسمان فرق دارد.

*من به رهبری نامه زدم که این کار پدر کشور را در می‌آورد و اقتصاد را نابود می‌کند، گفتم ما این کار را نمی‌کنیم..

*در ۱۲ بند در مجلس به توافق رسیدیم و ما آن ۱۲ بند را اجرا کردیم و بعدا در همان سال اول ۱۱ اصلاحیه زدند، یعنی مدام آن را قفل می‌کردند تا این طرح از حیز انتفاع افتاد.

*در لایحه اصلا مبلغ یارانه نیامده بود. چیزی که ما می‌خواستیم بیشتر از یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی بود.

*کسانی بودند که مخالفت کردند و مصاحبه هایشان موجود است، آن‌ها گفتند ما سه فوریتی درست کردیم و پدرتان را در می‌آوریم و شما را به زندان می‌اندازیم.

*فاصله طبقاتی بخاطر استفاده از یارانه‌های پنهان است. وقتی یارانه پنهان آزاد شود، از جیب پولدار برمیدارید به جیب بی پول می‌ریزید.

*نظر دولت این بود یارانه به شکل مساوی بین فقیر و غنی توزیع شود. نفت برای همه است و باید مساوی سهم بگیرند

*نمی شود گفت شما از این سرزمین سهم ندارید، چون پولدار هستید، این کار تبعات سیاسی اجتماعی دارد.

* دست همه دولت‌ها را می‌بوسم می‌گویم شما بیایید و کل کشور را اصلاح کنید و همیشه خودتان باشید و من حاضر هستم که تضمین محضری دهم و بگویم من حتی یک صندلی هم از شما نمی‌خواهم و شما فقط اصلاحات ساختاری انجام دهید و همیشه خودتان رأی بیاورید.

*گفتم پول یارانه، مال امام زمان است، یعنی اگر بیایند مساوی پرداخت می‌کنند.

*به وزیر گفتم اگر پول یارانه‌ها را نمی‌دهی برو، خداحافظ

*گفتم با ۱۰ وزارتخانه کشور را اداره می‌کنیم، اما مجلس تصویب نکرد.

*به شورای نگهبان نامه نوشتم و گفتم شما اساس بودجه را اشتباه متوجه می‌شوید.

*اگر می‌توانستم طرح را در یک گام اجرا می‌کردم و ملت را راحت می‌کردم. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمود احمدی نژاد یارانه انتخابات 1400 یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها و طرح‌های مطالعاتی و اجرایی تصویب شد

از سوی دیگر، نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳) »، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین، در جریان رسیدگی به جدول شماره ۲۰ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «طرح‌های مطالعاتی و اجرایی»، با تصویب این جدول موافقت کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901274

دیگر خبرها

  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟