Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@07:44:55 GMT

پاسخ بیمه سینا به 6 پرسش فرابورس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۹۴۳

پاسخ بیمه سینا به 6 پرسش فرابورس

امتداد - رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا به ابهام‌ها و پرسش‌های مطرح شده از سوی فرابورس در خصوص صورت‌های مالی نیمه نخست این شرکت از جمله تاخیر در انتخاب و معرفی اعضای جدید هیات مدیره و زیان‌ده بودن رشته‌های ثالث، مهندسی و عمر و تشکیل سرمایه پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، زهرا زارع، مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس در نامه‌ای به رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا به 6 پرسش در ارتباط با صورت‌های مالی حسابرسی شده نیمه نخست سال جاری این شرکت اشاره و خواستار شفاف‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسش‌های فرابورس از مدیرعامل بیمه سینا را بخوانید:

1 – علی‌رغم تائید گزارش حسابرسی در تاریخ 8 آذر 1399 علت تأخیر 22 روزه در افشای صورت‌های مالی را بیان کنید.

2 – با عنایت به انتخاب اعضای هیئت‌مدیره در مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ 31/ 04/ 1397 و گذشت بیش از دو سال از تاریخ مذکور دلایل عدم برگزاری مجمع جهت انتخاب مجدد هیئت‌مدیره را بیان کنید. همچنین علت درج نام شرکت صادرات نیرو خلیج‌فارس به‌جای شرکت آسان پرداخت پرشین در صورت‌های مالی چیست و دلیل عدم معرفی نماینده توسط هر یک از دو شرکت مذکور جهت حضور در جلسات شرکت را بیان کنید.

3 – تغییرات بااهمیت نسبت به صورت‌های مالی شش‌ماهه حسابرسی نشده منتهی به 31/ 06/ 1399 به شرح زیر است. خواهشمند است دلایل تغییرات مربوطه را بیان کنید.

– کاهش 72 درصدی اندوخته قانونی – کاهش 89 درصدی اندوخته سرمایه‌ای – کاهش 341 درصدی سایر درآمد یا هزینه‌های بیمه‌ای – کاهش 74 درصدی خالص سایر درآمدها و هزینه‌های غیر بیمه‌ای

4 – تغییرات بااهمیت نسبت به صورت‌های مالی دوره مشابه در سال مالی 1398 به شرح زیر است. خواهشمند است دلایل تغییرات ذکرشده را نیز بیان کنید.

افزایش 454 درصدی کاهش یا افزایش ذخایر خسارت – افزایش 94 درصدی هزینه خسارت – افزایش 109 درصدی هزینه خسارت سهم نگهداری – افزایش 1.326 درصدی درآمد سرمایه‌گذاری از محل ذخایر فنی – افزایش 1.575 درصدی درآمد سرمایه‌گذاری از محل سایر منابع با عنایت به تغییرات رخ‌داده در درآمدهای ناشی از سرمایه‌گذاری، آیا نحوه و رویه شرکت در میزان دارایی تخصیص‌یافته به سرمایه‌گذاری‌ها تغییر داشته است؟

5 – با عنایت به یادداشت 14 پیوست صورت‌های مالی، دلایل زیاندهی رشته‌های ثالث، مهندسی و عمر و تشکیل سرمایه در دوره موردبررسی را بیان نموده و برنامه شرکت جهت اصلاح عملکرد رشته‌های فوق را توضیح دهید.

6 – با توجه به اینکه تاریخ برآوردی اتمام پروژه‌های احداث ساختمان بندرعباس و ساختمان‌های شعبه اصفهان و ساری به ترتیب آذر و آبان 1399 بوده است. علت عدم تکمیل پروژه‌های فوق تا تاریخ حاضر را بیان کنید. همچنین تاریخ برآوردی اتمام موضوعات فوق چه زمانی است؟

پاسخ مدیرعامل بیمه سینا به نامه فرابورس

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مدیرعامل بیمه سینا صورت های مالی سرمایه گذاری بیمه سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان؛ عبدالحسین قاضوی در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: همچنین دراین مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای درگرمه
وی افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری،۱۲۰ کیلومتر گاز کشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.
قاضوی درادامه افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشرو‌ترین شهرستان استان است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

همدلی و هم افزایی مدیران موجب شکوفایی و پیشرفت می شود 

استاندار خراسان شمالی هم تأکید کرد: تامین زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان گرمه امسال نیز همچنان با قوت دنبال شود.

حسین نژاد همدلی و هم افزایی بین مدیران شهرستان گرمه را موجب شکوفایی و پیشرفت این شهرستان دانست و در زمینه تامین اعتبارات تملک و دارایی شهرستان گرمه گفت: سهم قانونی شهرستان به قوت خود باقی است و پرداخت مازاد بر آن نیز برای پیشبرد اهداف پیگیری می‌شود.

تأکید برجذب سرمایه گذاری خارجی 
استاندار استفاده از ابتکار و خلاقیت برای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح ها تاکید کرد.
وی جذب سرمایه گذاری خارجی، طرح‌های توسعه و شهرک‌های صنعتی در این شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: روند رشد شهرستان گرمه روند پر شتابی است و امیدواریم در سال جاری با پیگیری این روند به نقطه بهتری برسیم.
استاندار خراسان شمالی گفت: در سالی که به نام جهش تولید است، باید از ظرفیت‌های مجتمع‌های گلخانه ای، دامداری و کشاورزی نیز برای تحقق شعار سال و جهش تولید، بهره گرفت.
شهرستان گرمه در غرب خراسان شمالی، دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است.

دیگر خبرها

  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟