Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که این مجموعه در هفت ماه امسال، 11 میلیارد و 672 میلیون مترمکعب گاز شیرین تولید کرده است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، هادی چابوک، با بیان اینکه فازهای 20 و 21 در این زمان حدود 13 میلیارد و 140 میلیون مترمکعب گاز از مخازن مشترک برداشت کرده‌اند، گفت: این پالایشگاه در این بازه زمانی حدود 11 هزار و 672 میلیون مترمکعب گاز شیرین تولید کرده و قابلیت اطمینان این پالایشگاه امسال به 54.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

99 رسیده است.
به گفته وی، فازهای 20 و 21 موفق به ایفای 100 درصد تعهدهای خود در زمینه تولید گاز شدند و در بازه هفت ماهه امسال نسبت به سال 98، رشد 2 درصدی در تولید گاز شیرین داشته‌اند.
مدیر پالایشگاه هشتم پارس جنوبی در ادامه به اهمیت پایداری تولید در این پالایشگاه به‌ویژه در فصل زمستان اشاره و اظهار کرد: شناسایی عوامل مهم و تأثیرگذار در روند تولید همواره در دستور کار است و بازدید دوره‌ای کمپرسورهای صادراتی پیش از آغاز فصل زمستان از مواردی است که برای آن انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مترمکعب گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند

وزیر نفت از جهش تولید نفت ایران در سال جاری خبر داد و گفت همچنین ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت روزانه پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی وزیر نفت گفت: امسال تولید نفت ایران جهش خواهد کرد و در تولید گاز هم با افزایش مواجه خواهیم بود.

وی افزود: 6 میلیون تن به ظرفیت تولید پتروشیمی اضافه می‌شود و 50 هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • امسال آب سد سفیدرود زودتر رهاسازی می‌شود
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید