Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به سیاست توانمندسازی مددجویان با ارائه آموزش های کارآفرینی و شیوه های ایجاد شغل پایدار، گفت: تلاش داریم با همکاری مدیرکل فرودگاه های مازندران زمینه فروش تولیدات مددجویان در فرودگاه های استان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز (۲۹دی) در نشست با «سعدالله وطن خواه» مدیر فرودگاه های استان مازندران، بیان کرد: هدف از این دیدار تبیین طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» و استفاده از ظرفیت فرودگاه برای اجرای جشن نیکوکاری و تهیه کمک‌های مومنانه در ایام عید و در نهایت همکاری فرودگاه در فروش محصولات و تولیدات مددجویان تحت حمایت انجام پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)مازندران با اشاره به سیاست توانمندسازی مددجویان با ارائه آموزش های کارآفرینی و شیوه های ایجاد شغل پایدار، افزود: در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد و فقر استان را ارائه دادیم و از آنجایی که ظرفیت فرودگاه در بحث تهیه غرفه و به‌فروش رساندن محصولات و تولیدات مددجویی در بحث اشتغال مورد درخواست کمیته امداد استان بود برای تحقق این مهم نیز گفتگویی انجام شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه در این دیدار قرار شد فرم های طرح ایتام و اکرام در اداره کل فرودگاه های مازندران توزیع شود و پس از تکمیل به کمیته امداد تحویل دهند،  اذعان کرد: خوشبختانه مجموعه مسئولان اداره کل فرودگاه های مازندران آمادگی کامل خود را برای همکاری با کمیته امداد اعلام کردند. همچنین در بحث کمک‌های مومنانه هم قرار شد کمک‌های لازم را در بحث سبدهای غذایی و فرهنگی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: مقرر شد رئیس کمیته امداد میاندرود و کارشناس طرح اکرام این شهرستان بتوانند با تعامل و وحدت برقرار شده حمایت خوبی از مجموعه فرودگاه داشته باشند تا بتوانیم در آستانه عید نوروز خدمات شایسته ای را به مددجویان ارائه بدهیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اجرای طرح امواجی از بهشت با هدف جذب حامی معنوی برای ایتام، گفت: قرار شد مدیرکل فرودگاه های استان مازندران در راستای این طرح حمایت از ۱۰ نفر از ایتام را برعهده بگیرند، و کمک‌های دیگر را داشته باشند.

 

وی به طرح اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: این طرح تا قبل از شیوع کرونا در حال اجرا بوده و امید است با ریشه کنی این ویروس منحوس به همت اداره کل فرودگاه های مازندران، زمینه تشرف مددجویان ناتوان جسمی به مشهدالرضا(ع) و دیگر اماکن زیارتی فراهم شود.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل فرودگاه های مازندران طرح هر کارمند یک فرزند معنوی طرح امواجی از بهشت مدیرکل امداد مازندران زائر اولی ها مشهد مقدس فرودگاه های مازندران حجت الاسلام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان، در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند.

سیدمحمدعلی حسینی، امروز شنبه در جلسه هماهنگی اعزام ممدجویان به مشهد با بیان اینکه اردوهای شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است، اظهار کرد: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردوهای آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردوهای زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۴۹ هزار و ۴۴۱ دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو و طلبه، تحت پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان قرار دارند و از خدمات این نهاد، بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد