Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد قطره سامانی مدیر کل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه سرمای شدیدی پنج شنبه ۲ بهمن ماه، استان فارس را فرا می‌گیرد، اظهار کرد: در پنج شنبه شب تمام نقاط استان با کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما روبروست.

او با بیان اینکه جمعه شب نیز دما در تمام نقاط استان ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد، اضافه کرد: این کاهش دما و سرما تا روز شنبه ۴ بهمن ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان فارس با بیان اینکه احتمال خسارت به محصولات کشاورزی وجود دارد، توصیه کرد: تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت سرمازدگی در باغ ها، تامین سوخت و تنظیم دما و رطوبت در گلخانه ها، مرغداری‌ها و دامداری ها، محافظت از کندوها، برداشت محصول مرکبات و خودداری از هرس درختان انجام شود.

قطره سامانی ادامه داد: وزش باد شدید در روز پنج شنبه برای شمال و شرق استان فارس انتظار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمای شدید وضعیت آب و هوا کاهش دما خسارت سرمازدگی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا ، مطابق سال‌های گذشته؛ تمام موزه‌های گروه دفینه در سراسر کشور، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل هستند؛ اما این موزه‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت آماده بازدید مراجعه کنندگان خواهند بود.

گروه موزه‌های دفینه شامل پردیس موزه‌ای دفینه، پردیس موزه‌ای شهدای رامسر، موزه زمان، موزه هنر ایران، موزه خودرو‌های تاریخی ایران، موزه نور و روشنایی یزد و موزه ملی هنر‌های اصفهان هستند.

همچنین موزه‌های این گروه در روز‌های شنبه هر هفته نیز تعطیل هستند به جز موزه زمان که در تمام روز‌ها آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • رگبارهای بهاری میهمان پایان هفته آسمان مازندران است
  • سامانه بارشی تا شنبه میهمان همدان ها
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • هشدار هواشناسی برای کشاورزان فارس
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان