Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بسکتبال استان سمنان گفت: «محمد دوست» داور بین‌المللی استان برای داوری در مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مسعود سلامی ابراز داشت: مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا، با حضور دوست داور سمنانی، از بیست و نهم بهمن تا سوم اسفند در کشور ژاپن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات بسکتبال استان سمنان ادامه داد: این داور از استان سمنان، دیدارهای گروه بی مسابقات بسکتبال را قضاوت خواهد کرد.

وی بیان کرد: دوست جزو داوران نخبه کشور و آسیا است و از داوران شاخص و درجه اول بسکتبال شناخته می‌شود.

وی اضافه کرد: دوست به عنوان چهره بین المللی جزو ۱۵ داور برتر آسیا و اقیانوسیه است و در سه سال گذشته حداقل قضاوت یک مسابقه بین المللی را در کارنامه خود داشته است.

رئیس هیات بسکتبال استان سمنان تصریح کرد: داوری مسابقات بسکتبال نوجوانان آسیا، مسابقات جام جهانی و مسابقات آسیایی از جمله عملکرد این داور در سال‌های اخیر است.

هشت هزار و ۵۵۸ ورزشکار استان سمنان امسال تا پایان آذر بیمه شده و زیر پوشش و عضویت کمیته خدمات درمانی ورزشی قرار گرفتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها