Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسفی گفت: محدودیت های ترددی به دلیل بیماری کرونا در تهران و خاموشی های پایتخت باعث فلج شدن برخی کسب و کارها در پایتخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی در گفت و گو با  تهران پرس با اشاره به اینکه خاموشی های اخیر در تهران و برخی نقاط کشور غیرمنطقی است و باید مسئولان پاسخگوی چنین وضعیتی باشند، اظهار داشت: متاسفانه زمانی که شاهد خاموشی ها در پایتخت و برخی کلانشهرها بودیم، برخی مسئولان به جای پاسخگویی، از بیان واقعیت فرار می کردند و با پنهان کاری در تلاش بودند تا این موضوع را طبیعی جلوه دهند و مسئولان دولتی هم به جای پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص دلایل قطعی ها برق که باعث سردرگمی آحاد جامعه شده است، به بیان سایر موضوعات می پرداختند و این یعنی فرار از پاسخگویی به سوال اصلی مردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونایی حاکم در کشور و لزوم برگزاری کلاس های آموزشی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و همچین کاهش ساعات کار برخی ادارات و شیفتی شدن و … دلایل مشخصی است که می تواند نشان دهد امسال با افزایش مصرف انرژی مواجه نبوده ایم و دلیل قطعی برق نمی تواند چنین موضوعی باشد اما متاسفانه برخی مسئولان بر طبل افزایش مصرف انرژی توسط مردم کوبیده اند و می خواهند این گونه وانمود کنند که امسال با توجه به افزایش مصرف انرژی با خاموشی ها مواجه بوده ایم در حالی که وضعیت حاد کرونایی، دورکاری ها و آموزش از راه دور و… از جمله دلایلی است که بی اعتبار بودن سخن این مسئولان را عیان می کند.

یوسفی سخنگوی فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی در ادامه با اشاره به اینکه خاموشی های اخیر تهران باعث آسیب پذیری برخی مشاغل شد، افزود: خاموشی های اخیر در تهران نشان داد که برخی مشاغل از خاموشی های متداوم در برخی مناطق ضربه بدی خوردند و موجب شد که روند عادی زندگی مردم با مشکل مواجه شود چرا که باعث فلج شدن کسب و کارها شد.

وی با بیان اینکه شراط حاد کرونایی باعث مشکلات عدیده ای در مشاغل کشورمان شده است، افزود: وضعیت کرونایی و محدودیت های ترددی موجود در کلانشهرها مثل تهران باعث آسیب زدن به برخی مشاغل شد و خاموشی ها هم باعث شدن که مردم ضرر بیشتری را متحمل شوند و در این شرایط باید طوری برنامه ریزی کرد که عموم مردم در تامین مخارج زندگی شان با مشکلات بیشتری دست به گریبان نشوند.

یوسفی ادامه داد: باید مسئولان در وضعیتی که با بحران انرژی مواجه هستیم، آن را پیش بینی و مدیریت کنند تا عموم مردم از چنین بی نظمی، ضربه نبینند و در کلانشهرهایی همچون پایتخت شاهد خاموشی ها نباشیم و مسئولان برای حل چنین مشکلاتی، راه حل های سریع و اثرگذاری بیابند.

پایان پیام؛ق
 

منبع: دانا

کلیدواژه: خاموشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره پاسخ برتر امسال سومین سال فرخوان خود را که از پاسخ‌های علمی برتر به شبهات تقدیر می‌نماید اعلام کرده است که تمام مراکز واشخاص پاسخگو دراین طرح شناسایی وآثار واشخاص برتر مورد تقدیر واقع شدند؛ امسال نیز آخرین مهلت فراخوان تا پایان اردیبشهت اعلام گردیده است؛ تمام فعالان پاسخگو اعم از نوشتاری و هنری وکتاب وفیلم وانواع کار‌های فرهنگی که در عرصه پاسخ به شبهات فعالیت دارند دراین طرح می‌توانند با ارسال نمونه‌ای از آثار شرکت کنند.

از نویسندگان وفعلان مجازی پاسخگو وهنرمندان وخبرگزاری‌ها وسایت‌های پاسخگو دعوت می‌شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که زیر نظر مدیر کل حوزه‌های علمیه ودرمرکز مطالعات وپاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه مستقر می‌باشد ارسال کنند.

موضوع جشنواره: تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی، همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان

قالب‌های جشنواره: 

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه.
ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان.
چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی.
تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی.
بین‌الملل. بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات.

معیار‌های انتخاب اثر:
ـ پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا
ـ استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی
ـ ارائه الگو‌های صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار: 
ـ آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱
ـ عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی

مهلت ارسال آثار: پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
اختتامیه جشنواره: پاییز ۱۴۰۳
ارسال آثار: https://jpb.pasokh.org

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • سیدرضا اکرمی: امروز بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است/ چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی کار نیست؟
  • چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی‌ها کار نیست؟!
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد
  • امسال خاموشی نداریم
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد