Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:12:04 GMT

تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک رشت کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۲۰۸۹

تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک رشت کلید خورد

ایسنا/گیلان بازرس کل استان گیلان با اشاره به وضعیت شرکت الکتریک رشت، گفت: در راستای پیگیری  ها و اقدامات موثر بازرسی استان در محاکم قضایی، تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک ایران کلید خورد.

سیف الله مسرور در گفت وگو با ایسنا، از عزم بازرسی استان گیلان جهت احیای صنعت و تولید و اشتغال خبر داد و اظهار کرد: در راستای پیگیری  ها و اقدامات موثر بازرسی استان در محاکم قضایی، تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک ایران کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: گزارش تعقیب کیفری خریداران شرکت الکتریک رشت به اتهام اخلال در نظام تولید کشور پس از طی فرآیند دقیق حقوقی و کیفری تقدیم دادسرای عمومی و انقلاب رشت شد.

 بازرس کل استان گیلان، با بیان اینکه شرکت الکتریک رشت در سال ۱۳۸۳ در حین تولید و اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر کارگر به تعداد چهار نفر که فاقد هرگونه سابقه ای در تولید و صنعت بودند به مبلغ کمتر از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان واگذار شده است، گفت: علی رغم اینکه خریداران این شرکت متعهد و ملزم به ادامه تولید و اشتغال کارگران شده بودند، ولی از همان روزهای اولیه ضمن تعطیلی این مجموعه بزرگ تولیدی نسبت به فروش بخشی از اراضی شرکت اقدام کرده و از محل درآمدهای فروش تصفیه حساب با کارگران را انجام دادند.

مسرور اضافه کرد: این افراد حتی زمینی را که از شهر صنعتی رشت به منظور جایگزینی دریافت کرده بودند، با دریافت مبلغی بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان مسترد کرده اند.

وی با اشاره به ارزش اراضی شرکت الکتریک رشت، خاطرنشان کرد: ارزش افزوده املاک این شرکت در رشت که در موقعیت مکانی مناسبی از شهر قرار دارد و از ارزش معاملاتی بالایی نیز برخوردار است، مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شركت سازمان بازرسي كل كشور شرکت الکتریک رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی