Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به صورت حضوری و وبینار برگزار می شود.

هفتاد و ششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی در سالن شماره 2 کمیته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، در ابتدای این نشست به بررسی وضعیت اردوی تیم های مختلف رشته های المپیکی جهت حضور در رقابت های گزینشی المپیک و دیگر  رقابتهای مهم پیش رو پرداخته و پس از استماع سخنان رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص مسائل کلان ورزش کشور و ضرورت حمایت های لازم از فدراسیون های ورزشی بخصوص رشته های المپیکی جهت حضور شایسته در رقابتهای کسب سهمیه و بازیهای 2020 در خصوص برگزاری چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک ( 5 بهمن ماه در سالن استاد فارسی) بحث و تبادل نظر و مقرر شد تا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و ملاحظات لازم، مجمع بصورت وبینار و حضوری برگزار شود تا اگر عضوی از اعضای مجمع  نتوانست بنا بر دلایلی امکان حضور در داشته باشد این امکان بصورت وبینار در اختیار وی قرار گیرد همچنین  موارد دیگر مطروحه در خصوص مجمع از سوی دبیر کل  قرائت و مورد موافقت اعضای هیات اجرایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزارش نهایی شاخص بودجه سال 1400 فدراسیونهای ورزشی از سوی سید عبدی افتخاری عضو هیات اجرایی و رئیس کمیسیون برنامه ریزی ارائه که ضمن تایید و تصویب کلیات آن مقرر شد  گزارش فوق در مجمع مطرح و مورد تصویب قرار گیرد.

این طرح بصورت آزمایشی برای فدراسیون ها در سال آینده  اجرا می شود تا پس از بررسی های صورت گرفته در خصوص نقاط ضعف احتمالی آن در اواخر سال آینده مورد بازنگری قرار خواهد گرفت تا اصلاحات احتمالی آن صورت پذیرد.

در پایان نشست از سوی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاشهای و افتخار آفرینی های سپیده توکلی قهرمان ارزنده دوومیدانی کشورمان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

اخبار داغ 

مسعود سلطانی فر: خصوصی سازی سرخابی ها با قدرت دنبال می شود / وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون کاملا بی طرف است استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس اولین کارت قرمز لیونل مسی در بارسلونا کونته: شکست دادن یوونتوس با قهرمانانی مثل رونالدو، باید به ما این باور را بدهد که در مسیر درست هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند

عصر ایران - در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳)با ۱۲ رأی، فاتح(سیتنا)با ۱۱ رأی، امیری(تابناک)با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران)با ۹ رأی و بربریان(اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه)با ۷ رأی و آقای مقدم(الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

گفتنی است آقایان عباسی و جعفری نیز بعنوان بازرس اصلی با رأی مجمع انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد