Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان،  با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ۱۲ سوال نمایندگان از وزیر امور خارجه طرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات سوالات شامل موضوعاتی مانند واکنش وزارت امور خارجه به سیاست‌های ترکیه در منطقه قفقاز و سدسازی‌های این کشور، مناقشه قره باغ، پیگیری‌های حقوقی مرتبط با ترور شهید سلیمانی، اقدامات صورت گرفته در مورد ترور شهید فخری زاده، اقدامات صورت گرفته در جهت تقویت دیپلماسی اقتصادی در کشور‌های همسایه از جمله عراق و سوریه، آخرین وضعیت افتتاح کنسولگری کشورمان در حلب و لاذقیه و پیگیری وضعیت لنج‌های بنادر آبادان، اروندکنار و خرمشهر در تجارت با کویت بود.

عمویی بیان کرد: در پی پاسخ‌های وزیر امور خارجه، ۲ نفر از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر خارجه قانع شدند. نمایندگان طراح سوال از پاسخ ۵ سوال قانع نشدند و بر ارسال سوال به صحن علنی تاکید کردند. ۵ نفر از نمایندگان هم اعلام نظرشان در پاسخ‌های شنیده شده را منوط به بررسی تکمیلی کردند که در هفته‌های آتی پاسخ خود را به کمیسیون امنیت ملی اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر خارجه کمیسیون امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد