Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@04:22:30 GMT

اصفهان قطب تنیس ایران است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۲۴۴۹

اصفهان قطب تنیس ایران است

داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی  ایران در حاشیه مجمع سالانه هیات تنیس استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص وضعیت تنیس استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان قطب تنیس ایران است و در جایگاه بسیار خاصی قرار دارد، با نگاه به آینده و از بین رفتن ویروس کرونا امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در تنیس استان اصفهان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در خصوص مباحث مطرح شده در مجمع سالیانه هیلت تنیس استان اصفهان گفت: مشکلاتی مثل نبود زمین تنیس مطرح شد که پس از صحبت با مدیر کل اداره ورزش و جوانان خواستار رفع مشکلات شدیم، چنین ایراداتی نباید به یک تهدید تبدیل شود بلکه باید به فرصتی باشد برای جذب بخش خصوصی در رشته تنیس.

عزیزی اقدامات لازم برای پیشرفت تنیس اصفهان را اینگونه برشمرد: تمام تلاشمان این است که تنیس استان اصفهان را با توجه به علاقه‌مندان زیادی که در این رشته هستند به جایگاه خودش برگردانیم. از رئیس هیئت تنیس استان اصفهان درخواست کردم در آینده مسابقات فیوچرز با کمک بخش صنعت در اصفهان برگزارشود.

او افزود: تنیس در ایران جایگاه خوبی ندارد، در دیویس کاپ آسیا در سید چهارم قرار داریم در فدکاپ آسیا در سید دوم قرار داریم. تمام تلاشمان این است که تنیس ایران را به جایگاه قبلی خود برگردانیم و این اتفاق تنها با همکاری خانواده تنیس و ایجاد سخت‌افزار‌های لازم رقم می‌خورد.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: برخی از استان‌ها سخت‌افزار‌های خود را فراهم کرده‌اند استان اصفهان نیز سخت افزار‌های خوبی دارد، اما می‌تواند بهتر از این باشد؛ تمام تلاشمان این است که در دوران کرونا، کلاس‌های آموزشی آنلاین در ۵ دوره برای تمامی مربیان برگزار کنیم که شرکت در یکی از این دوره‌ها اجباری بود، ۲ دوره برای داوران برگزار کردیم و از ارکان فدراسیون‌ها خواسته‌ایم کلاس‌های آموزشی را به‌طور مرتب و مستمر برگزار کنند.

او در ادامه تشریح کرد: در جام حذفی تنیس که هم‌اکنون در حال برگزاری است شاهد استقبال بی‌نظیر تنیس‌بازان بودیم، همچنین در بعضی از قسمت‌ها رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان را داشتیم؛ در جام حذفی کیش در بخش دختران ۷۳ تیم و در بخش پسران ۱۷۵ تیم شرکت کردند. در بخش ITF مسابقات بین المللی زیر ۱۸ سال در دو حوزه دختران و پسران شاهد حضور کشور‌های خوب و صاحب نام در تنیس بودیم.

عزیزی به جایگاه خوب تنیس استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در رنکینگ تنیس دختران و پسران کشور نفرات اول از استان اصفهان هستند و این نشان‌دهنده جایگاه خاص تنیس اصفهان در ایران است؛ نیروی انسانی، آموزش و برگزاری مسابقات با حضور کشور‌های بزرگ اتفاقاتی است که در آینده اگر رقم بخورد باعث پیشرفت تنیس کشور خواهد شد.

رئیس فدراسیون تنیس کشور درباره عدم برگزاری مسابقات و اعتراض ورزشکاران نسبت به این وضعیت بیان کرد: شرایط ارزی در کشور به‌گونه‌ای شده که اعزام به مسابقات باعث تحمیل هزینه‌های خیلی سنگینی برای ورزشکاران و فدراسیون است؛ در تلاش هستیم با آوردن حامی مالی مسابقات خوبی در این استان انجام شود.

عزیزی در پایان گفت: ما تلاش می‌کنیم اعزام‌ها به مسابقات مرتباً انجام شود اگر هم فدراسیون نتواند این کار را انجام دهد مربیان و بازیکنان خیلی خوبی را وارد کشور ایران خواهیم کرد تا آن‌ها بتوانند با تنیس‌بازان ایرانی مسابقه بدهند و شاید هزینه کمتری نیز در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس تنیس خاکی تنیس استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند