Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمود جمالی ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید چادگان جلب و مساعدت مردم برای حضور در فعالیت شهری را مهم بیان کرد و اظهار داشت: مردم در همه عرصه‌ها همکاری و تعامل سازنده با شهردار و شورا را دارند و نقشی سازنده را ایفا می‌کنند؛ بنابراین مطالبه مردم نباید بی‌پاسخ بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه چادگان به توریستی بودن این شهر اشاره کرد وبیان داشت: با توجه به توریستی بودن شهر چادگان انتظار می‌رود نسبت به ایجاد فضای سبز و پارک جهت استفاده مهمانان اقدامات لازم صورت گیرد نا باعث نارضایتی مسافران نشود.

وی گفت: مطالبه‌گری حق مردم است و باید در این راستا اقدامات اساسی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی صورت بگیرد تا چهره شهر یک شهر توریستی به خود بگیرد.

زیبنده یک شهر توریستی نیست که ترمینال نداشته باشد

بنی‌جمالی به پایانه مسافربری چادگان اشاره کرد وبیان داشت: زیبنده یک شهر توریستی نیست که پایانه مسافری نداشته باشد و مردم و مسافران در کنار جاده‌ها منتظر ماشین باشند تا به مقصد برسد که انتظار می‌رود این مسأله در دستور کار قرار گیرد تا موجب نارضایتی مردم قرار نگیرد.

علی‌اصغر ذاکری نیز در این جلسه اظهار داشت: ایجاد ظرفیت‌های گردشگری در شهر باعث رونق و پیشرفت شهر خواهد شد که این انتظار داریم که شهردار و شورای شهر نسبت به جذب سرمایه‌گذار  و بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهند تا باعث رشد و توسعه شهر و شهرستان شود.

مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان گفت: تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرای نقش مؤثری در توسعه شهرستان دارد که شورای شهر و شهردار این تعامل و همکاری رابین دستگاه‌های اجرایی فراهم کنند.

شهرداری و شورای شهر در برابر مطالبات مردم پاسخگو باشد

وی  بابیان اینکه ما امانت‌دار مردم هستیم گفت: ما در برابر مطالبه‌گری مردم باید پاسخگو باشیم، شهرداری و شورا باید نسبت به اولویت‌بندی طرح‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

عباس توکلی نیز در این جلسه اجرای برنامه‌های عمرانی شهر را از اهم برنامه‌های شورا بیان داشت و افزود: شهرداری با هماهنگی اعضای شورای شهر و دستگاه‌های اجرایی، اجرای برنامه‌های خدمات عمران شهری را اولویت‌بندی کنند.

فرماندار چادگان ادامه داد: فرمانداری چادگان آمادگی خود را با شهرداری و شورای شهر در راستای مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اعلام می‌دارد و انتظار دارد شورای شهر و شهرداری با تعامل و همکاری در ایجاد امکانات توریستی برای مسافران و گردشگران پیش‌بینی کنند.

به گزارش فارس، در حالی طی حکمی از سوی استاندار اصفهان محمد عرب چادگانی به‌عنوان شهردار چادگان معرفی شد و از تلاش‌هایجمشید اسماعیلی شهردار سابق چادگان تقدیر شد که این شهر در طی شورای پنجم، ۶ شهردار و سرپرست برای مدیریت شهر به خود دیده است؛ موضوعی که بسیاری از شهروندان چادگانی به دلیل عدم ثبات مدیریت شهری و مشکلات حوزه شهر از آن ناراضی هستند.

انتهای پیام/ ۶۳۰۴۶/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار چادگان عرب شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه «دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری ۸ سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است»، اظهار کرد: قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را بر عهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد؛  سپس هیات رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیات رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیات رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

به گزارش ایسنا، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد