Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: اردوی تیم تیراندازی با کمان در ماده کامپوند از ۲۹ دی در مجموعه آزادی تهران آغاز شد و دانیال حیدرزاده، کمان‌دار این استان بنا به  دعوت فدراسیون در این اردو حضور دارد.

احمد رییسی دهکردی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان تا ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت و حیدرزاده در این مدت به همراه ۹ ورزشکار دیگر زیر نظر مربیان تیم ملی، تمرین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اردونشینان تیم ملی تیراندازی با کمان ماده کامپوند خود را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی سال ۱۴۰۰ آماده می‌کنند.

به گزارش ایرنا، کسب نشان برنز تیمی مسابقات قهرمانی آسیا و مقام چهارم مسابقات قهرمانی جوانان جهان از جمله افتخارات دانیال حیدرزاده، کماندار چهارمحال و بختیاری است.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی چهارمحال وبختیاری فدراسیون تیراندازی با کمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی چهارمحال وبختیاری فدراسیون تیراندازی با کمان اردوی تیم ملی چهارمحال وبختیاری فدراسیون تیراندازی با کمان اخبار کنکور تیراندازی با کمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛ سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بانوی اهل چهارمحال و بختیاری خانم گل لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور