Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@04:40:24 GMT

پرسپولیس برگشت!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۱۱۸

تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهارتساوی متوالی موفق به کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان شد. ناطقان: دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان که از ساعت ۱۶:۴۰ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد با پیروزی دو بر یک میزبان مقابل شاگردان جواد نکونام همراه بود.

مهدی عبدی (۲۹) و احمد نوراللهی(۷۷) برای پرسپولیس و پریرا(۶۵) برای فولاد گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به پیروزی در ۴۵ دقیقه نخست این بازی رسیدند که بازی را از همان دقایق ابتدایی تهاجمی آغاز کردند. سرخپوشان پایتخت در دقایق ابتدایی با نفوذهای وحید امیری به پشت محوطه جریمه فولاد رسیدند اما دفاع پرتعداد اهوازی ها موقعیت جدی روی دروازه محسن فروزان ایجاد نکرد.

هر چه از زمان بازی گذشت شاگردان جواد نکونام تسلط بیشتری روی توپ و میدان پیدا می کردند تا با نفوذ بازیکنان سرعتی خود نظیر عباسی، احمدزاده و حردانی روی دفاع پرسپولیس فشار بیاورند.

سرعت بالای چرخش توپ از سوی فولادی ها سبب شد تا مدافعان پرسپولیس چاره ای جز دفع توپ های این تیم به قصد کرنر نداشته باشند.

ارسال کرنرهای خطرناک از سوی آیاندا پاتوسی یکی از تاکتیک های نکونام برای رسیدن تیمش به گل در بازی با پرسپولیس بود. اتفاقی که موسی کولیبالی در دقیقه ۲۶ نزدیک بود تبدیل به گل کند اما ضربه سر مدافع فولاد به تیر دروازه پرسپولیس خورد و وارد گل نشد.

در ادامه بازیکنان پرسپولیس با حفظ توپ توانستند بار دیگر مالکیت بازی را بر عهده بگیرند تا بالاخره در دقیقه ۲۹ مهدی عبدی با ضربه سرکش خود دروازه فولاد را روی توپ ارسال وحید امیری و دفع فولادی ها تبدیل به گل کند تا دو تیم با همین یک گل به رختکن رفته و استراحت بین دونیمه را پشت سر بگذارند.

شایان ذکر است دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران نیز از نزدیک به تماشای این دیدار نشست.

نیمه دوم با ادامه بازی مالکانه پرسپولیس همراه بود اما شاگردان جواد نکونام خیلی زود به حمله روی دروازه پرسپولیس پرداختند و چند موقعیت خطرناک روی دروازه حامد لک ایجاد کردند.

فولادی ها در دقیقه ۵۸ روی سانتر احمدزاده و ضربه سر پریرا برای دومین بار تیر دروازه پرسپولیسی ها را به لرزه درآوردند. حملات فولادی ها در اواسط نیمه دوم پردامنه تر از همیشه بود تا بالاخره در دقیقه ۶۰ با سوت بحث برانگیز زاهدی فر به پنالتی رسیدند تا این بار پریرا بتواند دروازه حامد لک را از روی نقطه پنالتی باز کند.

اعلام پنالتی از سوی داور بازی باعث جنجال در زمین مسابقه و همچنین روی نیمکت های دو تیم شد اما این بار پرسپولیس توانست خیلی زود خودش را به بازی برگردانده و در دقیقه ۷۰ گل پیروزی بخش را توسط احمد نوراللهی در شلوغی محوطه جریمه فولاد به ثمر برساند.

پس از این ل نیز بازیکنان فولاد حملات همه جانبه ای را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند  اما سرخپوشان که در دقایق پایانی دو مدافع وسط خود را به دلیل مصدومیت در زمین نداشتند توانستند پس از چهار تساوی متوالی به سه امتیاز این دیدار برسند. منبع: خبر انلاین برچسب ها: پرسپولیس ، برگشت ، پیروزی ، فولاد خوزستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرسپولیس برگشت پیروزی فولاد خوزستان دروازه پرسپولیس روی دروازه فولادی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم

پرسپولیس در بازی برابر آلومینیوم اراک برتری یک نیمه‌ای خود را در ۴۵ دقیقه دوم از دست داد تا مسابقه با تساوی در وقت معمول به وقت‌های اضافه کشیده شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در 90 دقیقه با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 ابتدا با دو گل پرسپولیس را از حریف پیش انداختند اما تعویض های حسینی در نیمه دوم جواب داد و مهدی لیموچی در دقیقه 84 و شروین بزرگ در دقیقه 6+90 با دو گل کار را به تساوی کشاندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46-وحید امیری)، محمد خدابنده‌لو (78-فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (46-سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد (78-شروین بزرگ)، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان (70-رضا جبیره)، میلاد بدرقه (78-امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

نیمه اول

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

.

 

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

 

.

 

دقیقه 27: نام محمد خدابنده‌لو هم در بین بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

دقیقه 45: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 54: امیررضا رفیعی با یک عکس العمل خوب و سریع ضربه خطرناک آلومینیومی ها را برگشت داد.

دقیقه 57: حرکت زیبای لیموجی و شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 66: امین جهان کهن هم با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 71: شوت سرکش عارف حاجی عیدی را رفیعی به خوبی دور کرد.

دقیقه 80: شوت اکبرپور را امیررضا رفیعی با کف دست راهی کرنر کرد.

دقیقه 85: در غفلت مدافعان پرسپولیس توپ داخل محوطه جریمه روی پای مهدی لیموچی نشست و این بازیکن به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

.

دقیقه 1+90: تعلل پرسپولیسی ها روی ضد حمله باعث شد یک موقعیت بسیار خوب برای سرخپوشان از دست برود و نعمتی و اسماعیلی فر این فرصت بسیار عالی را از دست بدهند.

دقیقه 6+90: شروین بزرگ با یک چرخش استثنایی و ضربه زیبا از روی خط محوطه جریمه گل تساوی بازی را برای آلومینیوم به ثمر رساند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)