Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس گفت به حسین و بازیکنان خط دفاعی مان فشار زیادی آمد. آن صحنه خیلی واضح بود که پنالی نیست و نمی‌دانم چرا داور به ضرر ما پنالتی گرفت.

پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2-1 سرخپوشان همراه بود.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از این مسابقه اظهار داشت:

از لحاظ جدولی بازی مهمی برای ما بود و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی مان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار سنگینی بود زیرا فولاد  تیم خوب،  فنی و قدرتمندی است. بازی کردن مقابل این تیم همیشه سخت است اما خوشبختانه از موقعیت های مان خوب استفاده کردیم و فرصت طلب بودیم. بچه‌ها ها خوب جنگیده و از لحاظ فیزیکی کم نیاوردند. فوتبال فیزیکی و سریعی بود که تنشهای زیادی در آن به وجود آمد. بازی در مجموع خوب بود و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحنه پنالتی تیم فولاد عنوان کرد:

آن صحنه واقعا پنالتی نبود. توپ به دهان کنعانی زادگان برخورد کرد و دهان وی پر از خون شد.  متاسفانه کار را برای ما سخت کرد. فشار زیادی از لحاظ روحی و روانی به ما می‌‌آید زیرا 5-4 بازی بود نبردیم و مساوی کردیم. این دیدار برای ما خیلی مهم و حساس بود اما سوت‌های جنجالی و یک طرفه به سود حریف فشار زیادی به ما می‌آورد. به حسین و بازیکنان خط دفاعی مان فشار زیادی آمد. آن صحنه خیلی واضح بود که پنالی نیست و نمی‌دانم چرا داور به ضرر ما پنالتی گرفت.

وی درباره حاشیه های پایان بازی گفت:

همیشه فوتبال در داخل و بیرون از زمین حاشیه‌های جذابی دارد. آنچه می ماند رفاقت‌ها و دوستی‌ها است. به هر صورت هیجان‌های بازی روی عملکرد بازیکنان و کادرفنی تاثیر می‌گذارد. آن پنالتی بازی را از تب و تاب انداخت و بحث‌های فنی زیر سوال رفت اما همه افرادی که برای فوتبال و ادامه لیگ در این وضعیت کرونایی زحمت می‌کشند تشکر کرد. هفته قبلا هم با توجه به آلودگی هوا شرایط خوبی وجود نداشت اما به خاطر مردم و زنده ماندن فوتبال باید از کادر درمان، فوتبالیست ها و عوامل برگزاری تشکر کرد.

اخبار داغ 

نوید مظفری: پنالتی اعلام شده به سود فولاد کاملا اشتباه بود استقلال با مثلث CAM انتقادات را هم پرس کرد! / تحلیل بازی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس بارسلونا در حال آماده سازی پرونده ای برای جلوگیری از محرومیت لیونل مسی منچستریونایتد پس از دو سال مانع گلزنی لیورپول در آنفیلد شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فشار زیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سزار سوتو گرادو شب سختی در برنابئو پشت سر گذاشت و داوری او بسیار مورد انتقاد باشگاه بارسلونا قرار گرفت. بارسا سخت اعتقاد دارد برخورد کوبارسی و لوکاس پنالتی نبود. توپ یامال از خط گذشته بود و اینکه رودیگر نیز فرمین لوپز را با پنالتی متوقف کرد ولی داور بی‌اعتنا از همه این صحنه‌ها گذشت.

اعتراض بارسا به‌خصوص روی این سه صحنه است و شکست 3-2 برابر رئال را نمی‌پذیرند. روی صحنه مشکوک یامال بارسا اعتراض دارد و دیروز لاپورتا حتی ادعا کرد درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

با این اوصاف ولی کمیته داوران فوتبال اسپانیا به سوتو گرادو نمره قبولی داد. مارکا نوشته است که کمیته داوران معتقد است در صحنه توپ یامال حتی یک تصویر وجود ندارد که نشان دهد همه توپ از خط گذشته است. تکل کوبارسی روی لوکاس پنالتی بود و رودیگر نیز مرتکب پنالتی نشد. روی گل اول بارسا نیز کمیته داوران معتقد است کریستنسن روی تونی کروس مرتکب خطا نشده بود.

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت