Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه(س) هزار بسته بهداشتی در ایستگاه «سلامت و معنویت» کانون شهید همت رشت توزیع شد.

«محمد مهدی پوررضا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار داشت:همزمان با ایام فاطمه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) ایستگاه سلامت و معنویت به همت بچه های کانون شهید همت رشت دایر شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید همت رشت با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا ویروس برنامه های سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه(س) متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با جمعیت محدود برگزار شد افزود: به منظور تامین سلامت مردم که اصلی مهم در بحران کرونا است اقلام بهداشتی دراین ایستگاه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه پیش بینی تهیه ۴۰۰ بسته بهداشتی با کمک خیرین را کرده بودیم تصریح کرد: با کمک خیرین حدود هزار بسته بهداشتی تهیه و با کمک بچه های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بین عزاداران توزیع شد.

 

پوررضا با اعلام اینکه این برنامه‌ها در رواق همدلی و در قالب طرح ملی ایران قوی اجرا می‌شود اظهارکرد: این بسته ها مزین به عکس شهید حاج قاسم سلیمانی و شامل ماسک، دستکش و بیسکوییت بود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون شهید همت رشت ایران قوی کانون های مساجد گیلان بسته بهداشتی شهید همت رشت توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین