Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا موفق یساقی روز دوشنبه اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها مجموعا اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این طرح ها شامل آسفالت، زیرسازی و شن ریزی معابر روستایی، تکمیل دیوار ساحلی، اجرای کانال انتقال آب، اجرای طرح هادی، تجهیز پارک ها، احداث ساختمان دهیاری و جدول گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۴ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در نقاط روستایی زندگی می کنند.

برچسب‌ها بجنورد استانداری خراسان شمالی توسعه روستایی خراسان شمالی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد استانداری خراسان شمالی توسعه روستایی بجنورد استانداری خراسان شمالی توسعه روستایی خراسان شمالی دهه فجر اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی