Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@17:23:21 GMT

وحشت ایوانکا ترامپ از خروج پدرش از کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۰۵۲

وحشت ایوانکا ترامپ از خروج پدرش از کاخ سفید

ایوانکا، دختر ارشد ترامپ که درگیر مسائل سیاسی است، گفته بود علیرغم عصبانیت پدرش، در مراسم سوگند جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا شرکت خواهد کرد؛ گویا او نگرانی‌هایی در مورد آینده شغلی و سیاسی خود دارد و همه تلاشش را برای حفظ اعتبار خود انجام می‌دهد.

«کیت بنت» خبرنگار سی‌ان‌ان به نقل از منابعی در کاخ سفید، گفت ایوانکا و همسرش جرد کوشنر درباره آینده خود پس از ترامپ دچار وحشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنت گفت: «من امروز با بسیاری از منابع صحبت کردم، آن‌ها می‌گویند اکنون همه چیز در مورد ایوانکا و همسرش، از جایی که می‌خواهند بعد از کاخ سفید زندگی کنند تا شغل آن‌ها، زیر سوال رفته است.»

او ادامه داد با توجه به محاصره اخیر کنگره که منجر به استیضاح ترامپ برای بار دوم در هفته گذشته شد، برای آن‌ها بسیار دشوار است که هرگونه دستاوردی را که در این دولت داشتند، از دست بدهند.

ایوانکا اخیرا به دلیل اینکه از حمله کنندگان به کنگره به عنوان «میهن پرستان آمریکایی» یاد کرده، مورد هجمه بسیار واقع شده است گرچه او آن‌ها را به پرهیز از خشونت دعوت کرد.

ایوانکا در توئیتر خود نوشت: «میهن پرستان آمریکایی، هرگونه نقض امنیت یا بی‌احترامی به اجرای قانون ما قابل قبول نیست. خشونت باید فورا متوقف شود. لطفا صلح آمیز رفتار کنید.»

در ۱۳ ژانویه، مجلس نمایندگان رای به استیضاح ترامپ به اتهام تحریک قیام داد و بدین ترتیب او اولین رئیس جمهور آمریکا شد که دو بار استیضاح شده است. این امر پس از اعتراضات خشونت آمیز در واشنگتن انجام شد که هزاران نفر از تظاهرکنندگان در ۶ ژانویه ساختمان کنگره را در تلاش برای اخلال در صدور مجوز پیروزی بایدن محاصره کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایوانکا ترامپ ترامپ جوبایدن جرد کوشنر کاخ سفید استیضاح ترامپ پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود