Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کامالا هریس» از تصدی خود به عنوان سناتور ایالت کالیفرنیا در مجلس سنا استعفا داد تا بتواند عهده‌ار معاونت «جو بایدن» رییس جمهور منتخب آمریکا شود.

خبرگزاری میزان - شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان با انتشار گزارشی از استعفای کامالا هریس، معاون «جو بایدن» رییس جمهور منتخب آمریکا از سمت خود در مجلس سنا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا معاون جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا با ارائه نامه استعفای خود به حضور در مجلس سنای آمریکا پایان داد تا خود را آماده اجرای نقش جدیدی کند که از روز چهارشنبه قرار است در مقام معاون رییس جمهور منتخب آمریکا ایفا کند.

گفتنی است که قرار است مراسم تحلیف جو بایدن روز ۲۰ ژانویه (اول بهمن) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: استعفای کامالا هریس از سنای آمریکا

انتهای پیام/

برچسب ها: کامالا هریس جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کامالا هریس جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا کامالا هریس جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # جو بایدن ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»