Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@07:40:08 GMT

پیش بینی قیمت طلا فردا ۳۰ دی + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۲۳۲

پیش بینی قیمت طلا فردا ۳۰ دی + جزئیات

یک فعال بازار سکه، طلا و جواهرات وضعیت معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد و از کاهش قیمت جهانی طلا گفت.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش بینی قیمت طلا با بیان اینکه کاهش نامحسوس نرخ ارز در روزهای گذشته نوعی رکوردشکنی محسوب می‌شود، اظهار کرد: نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در ماه‌های اخیر این حجم از کاهش را تجربه نکرده بود و ریزش اخیر قیمت طلا آن هم به صورت مستمر یک رکورد جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعدادی زیادی از مردم که چند ماه پیش سرمایه خود را از بازار سرمایه و خودرو به بازار طلا آورده بودند، در روزهای اخیر به صورت عجولانه اقدام به فروش طلاهای خریداری شده کرده‌اند و به همین دلیل بازار با تقاضای کاذب برای فروش طلا مواجه شده است.

این فعال بازار سکه، طلا و جواهرات تصریح کرد: به نظر می‌رسد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار فردا نیز کاهش محسوسی را تجربه کند و این روند کاهشی در بازار تا رسیدن نرخ طلای ۱۸ عیار به ۸۰۰ هزار تومان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 469324

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی قیمت طلا قیمت طلا قیمت طلا افزایش قیمت طلا قیمت طلای 18 عیار تاثیر انتخابات آمریکا بر قیمت طلا رشد قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا کاهش قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا در سال 2021 پیش بینی قیمت طلا در سال 1399 پیش بینی قیمت طلا در سال 1400 پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده پیش بینی قیمت طلا در 5 سال آینده پیش بینی قیمت طلا در سال 2020 پیش بینی قیمت طلا در سال ۹۹ پیش بینی قیمت طلا فردا 30 دی ماه یک گرم طلای 18 عیار طلای 18 عیار طلای 18 عیار امروز بازار طلا طلا انس طلا نرخ طلا انس جهانی طلا هجوم فروشندگان به بازار طلا پیش بینی قیمت طلا در دی ماه کانال پیش بینی قیمت طلا آینده قیمت طلا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۸۲ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۲ میلیون و ۷۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۸۲ هزار

کد خبر 846629 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید