Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@12:34:13 GMT

تولید روزانه بیش از ۲۰۰ تن تخم مرغ در قم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۳۳۸

تولید روزانه بیش از ۲۰۰ تن تخم مرغ در قم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد غضنفری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره تنظیم بازار کالاهای اساسی به‌ویژه تولید و توزیع تخم‌مرغ گفت: در بخش توزیع، سازمان صمت وظیفه مهمی دارد، با توجه به نوساناتی در بازار تخم‌مرغ، دفتر اقتصادی استانداری بر کانون‌های توزیع تخم‌مرغ نظارت می‌کند.

وی با تاکید بر برخورد با هرگونه تخلف در تولید و توزیع کالاهای اساسی مردم گفت: در راستای تنظیم بازار تخم مرغ از یک دی‌ماه به طور متوسط ۴۳ تن تخم‌مرغ تأمین و توزیع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر تأمین نهاده‌های مرغداری‌های استان به صورت کامل و تولید بیش از ۲۰۰ تن تخم‌مرغ روزانه در قم گفت: با توجه به اقدامات انجام شده قیمت هر کیلو تخم‌مرغ در درب کارخانه ۱۴ هزار تومان است و بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار تولیدکنندگان می‌توانند ۳۰ درصد از تولید خود را با قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان ویژه مصرف‌کننده توزیع کنند.

وی افزود: سازمان صمت برای حفظ تعادل در بازار باید ضمن بازرسی و نظارت، پاسخگو نیز باشند تا دچار کمبود نشویم.

غضنفری با تأکید بر اینکه وقتی نظام عرضه و تقاضا حاکم شود و میزان تولید بیشتر از تقاضا شود قیمت کاهش پیدا می‌کند افزود: باید به تصمیم‌ها پایبند باشیم و با نگاه عقلایی و منطقی و کارشناسانه به تنظیم بازار بپردازیم و در مورد کالاها تلاش کنیم تک‌نرخی عمل کرده و مانع از نوسان در بازار شویم.

کد خبر 5124890

منبع: مهر

کلیدواژه: تخم مرغ قم استانداری قم ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز آمار کرونا ایام فاطمیه شهرکرد عکس استانها گرگان شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهرستان کرج بوشهر تنظیم بازار تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز شهروندان در همدان تولید و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در بیشتر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

او گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه عوامل باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی کمک کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توریع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

جلسه هیات مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی