Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان جنجالی و ناکام فولاد خوزستان در تقابل با پرسپولیس در پایان دیدار برابر این تیم اتهاماتی عجیب علیه حریف مطرح کرد.

محسن فروزان که همواره با حواشی جنجالی‌اش علیه پرسپولیس شناخته می‌شود، اینبار بعد از سوت پایان بازی و در میکسدزون صحبت های عجیبی علیه پرسپولیس مطرح کرد. فروزان که مدعی است حریف بدون موقعیت موفق به برد برابر آنها شده، بدون اینکه موفق به واکنش خاصی برابر حملات آنها شود، نظاره گر شکست تیمش مقابل پرسپولیس شد تا جواد نکونام نتواند به عملکرد او به عنوان ناجی امیدوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن فروزان درباره شکست در جدال با پرسپولیس گفت: حق ما بود که برنده بازی باشیم و پرسپولیس بدون موقعیت دو گل به ما زد! اصلا موقعیتی نداشتند. یکی در نیمه اول با اشتباه فردی به ما گل زدند و در نیمه دوم. البته مسائلی دیگر دخیل بود که بازنده این بازی باشیم.

فروزان در واکنش به اینکه چه مسائلی باعث باخت آنها شده گفت: یک بازی به چه شکل می تواند 5 دقیقه وقت بازی را با اعتراض و مسائل دیگر بگیرد؟ آنها باید چند کارت قرمز می گرفتند. اصلا بحث کری نیست. به خاطر سابقه گذشته ام نمی خواهم کری بخوانم و پرسپولیس تیم قابل احترامی برای من است. اما شما ببینید پرسپولیس 5 تعویض کرد و ما هم 5 تعویض. بارها هم در آن 5 دقیقه وقت تلف کردند. حامد لک و سیدجلال رفیق من هستند اما ببینید چقدر وقت تلف کردند. ما موقعیت های خوبی داشتیم و یک فرصت ایده آل را هم در آن دقایق نزدیم. امروز هم شانس همراه ما نبود و یک سری مسائل دیگر.

گلر ناکام فولاد در بازی برابر پرسپولیس در ادامه به موضوع عجیبی اشاره کرد و گفت: مربی حریف لباس مشکی پوشیده بود و بازیکنان ما اشتباهی آقای گل محمدی را بازیکن خودمان می‌دیدند! بعد هم که به ایشان گفتند قبول نکردند و گفتند هر چه خودم تصمیم بگیرم! با بدشانسی و مسائل داوری و وقت تلف کردن فولاد را بردند./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس