Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جعفری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قشم ساعتی قبل پس از سوء قصدمسلحانه و تیراندازی به سمت خودرو مدیرعامل منطقه آزاد قشم توسط راکبان ناشناس در محل حاضر شدند.

وی عنوان کرد: برابر بررسی های به عمل آمده ضاربان دو نفر بودند که با یک دستگاه موتورسیکلت دست به این اقدام زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از حضور در محل مشاهده کردند که مدیرعامل منطقه آزاد قشم از ناحیه دست دچار خراشیدگی و آسیب جزئی شده و مدیر تشریفات وی از ناحیه فک مورد اصابت گلوله قرار گرفته که مصدومان بلافاصله به بیمارستان اعزام و مدیر تشریفات نیز تحت درمان بوده و مدیرعامل پس از مداوای سرپایی مرخص گردید.

وی افزود: در دقایق اولیه حادثه، طرح مهار به صورت ویژه در جزیره قشم به مرحله اجرا درآمد که در همین اثنا تعدادی از مظنونین شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت که نتیجه اقدامات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5125143

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا جعفری نیروی انتظامی هرمزگان سازمان منطقه آزاد قشم حمله مسلحانه ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز آمار کرونا ایام فاطمیه شهرکرد عکس استانها گرگان شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهرستان کرج بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند که در حال تردد بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند. 

او افزود: مأموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه ۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند؛ ضمنا ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 درگیری مسلحانه در نهبندان/ شهادت فرمانده پاسگاه مرزی

سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد؛ بیان کرد: در این عملیات در مجموع ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود