Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:17:30 GMT

جامپائولو از سرمربیگری تورینو اخراج شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۵۱۴۱

جامپائولو از سرمربیگری تورینو اخراج شد

سرمربی تیم فوتبال تورینو در پی کسب نتایج ضعیف در فصل جاری سری A از کادر فنی این تیم کنار گذاشته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه تورینوی ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای از اخراج مارکو جامپائولو از سرمربیگری این تیم خبر داد.

جامپائولو فصل فاجعه‌‌‌آمیزی را با میلان تجربه کرد و تساوی خانگی بدون گل شنبه شب مردان او مقابل اسپتزیا در هفته هجدهم سری A آن هم در حالی که حریف از دقیقه 8 با اخراج یک بازیکنش 10 نفره بازی می‌کرد، شانزدهمین بازی بدون برد آنها در 18 بازی‌شان در این فصل سری A بود که آنها را با 13 امتیاز در منطقه سقوط (رده هجدهم) نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش منابع خبری در ایتالیا، با اخراج سرمربی سابق میلان، داوید نیکلا سرمربی سابق تیم‌های فوتبال جنوا، اودینزه و کروتونه هدایت تورینو را برعهده خواهد گرفت.

سری A| تقابل تورینو و اسپزیا برنده نداشت

تورینوی جامپائولو نه تنها در سری A نتایج ضعیفی کسب کرد (تنها دو برد) بلکه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا نیز با قبول شکست مقابل میلان در ضربات پنالتی، شکست خورد و حذف شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا سری A تورینو فوتبال ایتالیا سری A تورینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا