Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در یکی دو ماه اخیر و با اجرای طرح تعریض پیاده رو در خیابان شهدای شرقی انتقاداتی به شهرداری مطرح شد که روابط عمومی شهرداری هرگز پاسخی در این زمینه ارائه نکرد.

در روزهای اخیر شاهد تکمیل این طرح بودیم.

در همین راستا سجاد بابایی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خرم‌آباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم خرم‌آباد در ارتباط با مبلمان شهری استفاده از ظرفیت چشمه‌های موجود در سطح شهر بود که خوشبختانه در این زمینه اقدامات زیادی انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در طرح افزایش پیاده‌روی خیابان شهدای خرم‌آباد از آب چشمه‌های سطح شهر برای افزایش زیبایی این خیابان استفاده‌شده است، افزود: همچنین در این طرح مشکلاتی که طی سال‌های گذشته برای درخت‌های کهن‌سال این خیابان به علت کمبود فضا ایجاد شده بود را برطرف کردیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بیان کرد: در ابتدا قصد داشتیم که همانند شهرهای بزرگ کشور خیابان شهدا را به‌صورت کامل پیاده‌روسازی کنیم اما پس از مشکلاتی که برای پل افلاک به وجود آمد این موضوع منتفی شد و تنها برای حل مشکل کمبود فضای پیاده‌روی این خیابان که همیشه مردم  نسبت به آن انتقاد داشتند این فضا را افزایش دادیم.

بابایی با اشاره به اینکه مشکل ترافیکی که در این خیابان به وجود آمده به علت طرح پیاده‌روسازی نیست بلکه به علت رعایت نشدن قوانینی راهنمایی رانندگی مانند ممنوعیت پارک کردن در سمت چپ خیابان است که متأسفانه در این محل رعایت نشده و همین موضوع باعث ترافیک می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس بایستی بر اساس وظیفه قانونی خود با ماشین‌هایی که در سمت چپ خیابان پارک می‌کنند به‌شدت برخورد کند و پس‌ازاین موضوع دیگر شاهد ترافیک سنگین در این خیابان نیستیم.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدا پلیس کمیسیون عمران ترافیک خرم آباد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از محور استاد فقیهی تا چهارراه بازار در حال انجام است.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه، اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده‌اند.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه، خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم، گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بناهای تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه هفت شهرداری قم، افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

کد خبر 748145

دیگر خبرها

  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود