Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آذر ماه سال گذشته بود که محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حکمی مهناز شاددل را به عنوان مشاور امور بانوان معرفی کرد؛ پستی که در هیچ فدراسیونی نبود و ابداع آن کمی عجیب به نظر می‌رسید.
البته شاددل کارهایی را انجام می‌داد که وظیفه نواب رئیس در فدراسیون‌های ورزشی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری جلسات مختلف برای برگزاری لیگ، حضور در مسابقات، صحبت درباره اردوهای ملی و ... اموری بود که مشاور امور بانوان آنها را انجام می‌داد اما بعد از یکسال دقیقا مشخص نشد این فدراسیون چرا نایب رئیس ندارد و شاددل با عنوان مشاور بانوان این فعالیت‌ها را انجام می‌دهد؟

* بازنشسته‌ای که در والیبال پست گرفت

بالاخره بعد از گذشت یک سال، رئیس فدراسیون روز دوشنبه دست به کار شد و نایب‌رئیس بانوان را معرفی کرد اما این انتخاب به همان اندازه عجیب بود که ابداع پست مشاور امور بانوان.
فریبا محمدیان برای این پست در نظر گرفته شد. فردی که چند سالی رئیس فدراسیون اسکیت بود و بعدها به عنوان معاون امور بانوان وزارت ورزش عنان کار را در دست گرفت؛ هر چند بازنشستگی اجازه فعالیت بیشتر را به وی نداد و بعد از کش و قوس‌های طولانی، از وزارت ورزش رفتنی شد اما این اتفاق دلیلی بر پایان فعالیت‌های ورزشی این مدیر نبود.
وی چندماهی است که به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال کارش را شروع کرده و روز دوشنبه نیز به عنوان نایب‌رئیس جدید بانوان پست جدیدی گرفت.

* تکلیف پست مشاور بانوان چه خواهد شد؟

مهناز شاددل بیش از یک سال تمامی فعالیت‌های امور بانوان را در فدراسیون انجام داده است. جدای از انتخاب عجیب داورزنی، موضوعی که در اینجا ابهام و جای سوال دارد فعالیت مهناز شاددل است. اینکه با انتخاب نایب‌رئیس، پست مشاور امور بانوان چه خواهد شد و در صورتی که شاددل در این پست بماند، تداخلی پیش نخواهد آمد؟
والیبال از معدود فدراسیون‌هایی است که نواب رئیس بانوان زیادی در آن فعالیت کرده‌اند اما نه جایگاهی در آسیا کسب کرد و نه لیگ جذابی به خود دید. حالا باید دید آیا معاون سابق وزیر ورزش می‌تواند کمکی به این رشته کند و آن را از بحران خارج کند یا خیر؟

در رشته والیبال بانوان زیادی هستند که سالها سابقه بازی دارند و حتی به عنوان مربی هم تجربه بین‌المللی کسب کرده‌اند اما مشحص نیست دلیل معرفی یک بازنشسته آن هم با سابقه‌ای در رشته های مختلف، چیست؟ باید منتظر بود و دید معاون سابق وزیر چقدر می‌تواند به پیشرفت ورزش بانوان کمک کند اما بهتر نبود از جوانان در چنین پست هایی استفاده می شد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال بانوان فریبا محمدیان نایب رئیس والیبال مشاور امور بانوان نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان

هم‌زمان با برگزاری یادواره ۶ شهید دانشجو معلم پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان که باحضور سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان واقع در سالن آمفی تئاتر امور پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از عوامل این دانشگاه انجام شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین گراوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه امور پردیس‌ها، احمد حقی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان، دکتر رسول فرج‌الهی معاونت هماهنگی این دانشگاه و دیگر روئسای اداره و واحدهای تابع برگزار شد؛ آقای مجتبی رضائیان به سمت رئیس اداره نظارت ارزیابی عملکرد امور پردیس‌های لرستان منصوب و از زحمات دکتر کریم جوزایی که در این مسئولیت فعالیت داشته اند تقدیر شد.

در ادامه آقای پرویز وفایی پور به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیئت امنا و مجمع خیرین امور پردیس های لرستان، آقای حجت سالارنژاد به عنوان مسئول دفتر و روابط عمومی امور پردیس ها و آقای یاسر بسطامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شدند.

در این مراسم که بعد از تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به شهید گمنام دفن شده در دانشگاه برگزار شد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل مجموعه پردیس ها بر ضرورت نگاه تحول گرا، حفظ انسجام و تلاش روز افزون جمیع همکاران اشاره نمود و رمز موفقیت و توفیقات روز افزون مجموعه را مبتنی بر توکل بخدا یگانه و استعانت گرفتن از شهدا دانست.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین گراوند نیز بر ضرورت وحدت رویه و همت بیش از پیش همکاران مجموعه پردیس ها و استعانت گرفتن از ائمه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداختند.یاسر بسطامی مش

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند