Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@11:57:40 GMT

بازگشت دوباره میلان به صدر جدول

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۶۷۴۶

در آخرین بازی هفته هجدهم این رقابت‌ها، تیم فوتبال میلان با درخشش مهاجم کهنه کار خود، دو به صفر در زمین کالیاری به پیروزی رسید و با کسب سیزدهمین برد فصل و ۴۳ امتیاز، صدر جدول را از اینتر پس گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، زلاتان ایبراهیموویچ - مهاجم سوئدی و ۳۹ ساله میلان در دقایق ۶ و ۵۳ برای روسونری گلزنی کرد، ضمن اینکه در دقیقه ۷۴، الکسی سائِلماکِرز - هافبک بلژیکی میلان که فقط ۸ دقیقه از حضورش در زمین سپری می‌شد، با دریافت کارت زرد دوم از مسابقه اخراج شد تا روسونری ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در آخرین دیدار هفته نوزدهمِ لیگ برتر انگلیس هم، دیشب آرسنال در خانه با ۳ گل نیوکاسل را شکست داد و با ۲۷ امتیاز، در رده دهم جدول ایستاد. پیِر اِمِریک اوبامیانگ دو بار و بوکایو ساکا برای توپچی‌ها در این بازی گلزنی کردند.

رقابت‌های بوندس لیگای آلمان، امشب با برگزاری چهار دیدار وارد هفته هفدهم می‌شود که بر اساس برنامه؛ مونشن گلادباخ با وردربرمن، بایرلورکوزن با دورتموند، هرتابرلین با هوفن هایم و ماینتس با وولفسبورگ برابر هم به میدان می‌روند.

در ادامه هفته نوزدهمِ لیگای اسپانیا، امشب، کادیز با لوانته، وایادولید با الچه و آلاوس با سویا مسابقه می‌دهند.

در دو دیدار بجا مانده از هفته هجدهم لیگ جزیره، امشب، وستهام میزبان وست برومویچ است و لسترسیتی در خانه پذیرای چلسی خواهد بود.
 
از مرحله یک هشتمِ پایانی جام حذفی ایتالیا، امشب تیم‌های رم و اسپتزیا از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه اُلیمپیکو به مصاف هم می‌روند.

و ... در چارچوب دور سوم رقابت‌های جام حذفی انگلیس - اف‌ای کاپ، امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، ساوتهمپتون رودرروی شروزبری قرار می‌گیرد. برچسب ها: میلان ، فوتبال اروپا ، آرسنال

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: میلان فوتبال اروپا آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

رقیب بانوی پیر در ایستگاه پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4 بر یک آتالانتا برابر بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت.

آتالانتا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، این بار در خانه با گل‌های تئون کوپماینرز در دقیقه 8، جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 75، آدمولا لوکم در دقیقه 5+90 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 8+90 بازی را برد و با توجه به گل‌های زده بیشتر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر 2 پیروز و راهی فینال شد تا حریف یوونتوس شود.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینا از دقیقه 53 با اخراج نیکلا میلنکوویچ 10 نفره شد و البته با همین شرایط در دقیقه 68 توانست کار را به تساوی هم بکشاند.

فینال جام حذفی ایتالیا، روز 26 اردیبهشت در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد