Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، «محمد شهاب» نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین طرح جدید رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی ها در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در تصویب طرح ساخت صدها واحد مسکونی در کرانه باختری و قدس اشغالی یک جنایت جنگی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام فلسطینی در ادامه تصریح کرد: توسعه شهرکها به معنای غارتِ بیشتر اراضی فلسطینیان محسوب می‌شود. این اقدام صهیونیست‌ها با قطعنامه‌های بین المللی نیز در تعارض است و باید سریع‌تر متوقف شود.

پیشتر صهیونیست‌ها طرح جدیدی را برای گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری و قدس اشغالی آماده کردند. طبق این طرح، قرار است بیش از ۸ هزار واحد مسکونی جدید برای شهرک نشینان صهیونیست ساخته شود.

در همین ارتباط، رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که این طرح از ابتدای سال آینده وارد فاز اجرایی می‌شود و در نهایت نیز این طرح سال ۲۰۴۰ کامل می‌شود. افزون بر این، رژیم صهیونیستی همچنین درصدد احداث برج‌های مسکونی، منطقه صنعتی و تجاری و اماکن تفریحی در قدس اشغالی است.

علیرغم اینکه رژیم صهیونیستی همچنان طرح‌های شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطینیان را ادامه می‌دهد اما تشکیلات خودگردان فلسطین اخیراً روابط و مناسبات امنیتی خود با این رژیم را از سر گرفته است.

کد خبر 5125231 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی شهرک سازی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی جو بایدن فلسطین دونالد ترامپ روسیه سوریه افغانستان ایران عربستان سعودی ویروس کرونا حشد شعبی کنگره آمریکا رژیم صهیونیستی شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی

شبکه الجزیره قطر روز یکشنبه پس از رای مثبت کابینه صهیونیستی به تعطیلی دفاتر این شبکه در اسرائیل در پس زمینه پوشش خبری جنگ در نوار غزه، اعلام کرد این اقدام جنایتکارانه بود و آن را محکوم می‌کند.

براساس گزارش الحره، این کانال در بیانیه‌ای که در حساب کاربری خود در پلتفرم «X» منتشر کرد، نوشت: ما این اقدام جنایتکارانه اسرائیل را که حقوق بشر در دسترسی به اطلاعات را نقض می‌کند، محکوم می‌کنیم.

در بیانیه این شبک اعلام کرد: کابینه نتانیاهو با تصویب دستور تعطیلی دفاتر الجزیره در اسرائیل، به گمراه‌سازی و تهمت متهم است و الجزیره نقض چارچوب‌های حرفه‌ای حاکم بر کار رسانه‌ای را رد می‌کند.

کابینه صهیونیستی در نشست روز یکشنبه خود، تصمیم گرفت فعالیت شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی، متوقف کند. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از این جلسه در حساب کاربری «X» خود نوشت: دولت به ریاست من به اتفاق آرا تصمیم گرفته است که شبکه الجزیره در اسرائیل را ببندد.

شلومو کاری، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کرد: دستورات ما فوراً اجرایی می‌شود. ما با موانع قانونی غیرضروری زیادی روبرو شدیم تا اینکه بالاخره توانستیم ماشین تحریک الجزیره را که به امنیت اسرائیل آسیب می‌زند، متوقف کنیم.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که رژیم صهیونیستی پس از تصمیم به تعطیلی الجزیره دستور مصادره تجهیزات این شبکه را صادر کرد.

پیش از این کنست رژیم صهیونیستی قانونی را تصویب کرد که به کابینه این رژیم اختیارات موقت اعطا می‌کند تا از فعالیت شبکه‌های خبری خارجی در اراضی اشغالی در صورت ضرر داشتن برای امنیت داخلی آن جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت