Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت‌الله نجفی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروگاه‌های گازی رامین ، بهبهان و غرب کارون(جفیر)با وجود آنکه ذخایرسوخت دوم آنان تکمیل است ولی هنوز خللی در تحویل گاز به این نیروگاه‌ها به وجود نیامده است.
وی گفت:سوخت دوم نیروگاه ۲هزار مگاواتی رامین با ذخیره ۲۷۲میلیون لیتر و ذخیره سوخت دوم (گازوییل) نیروگاه‌های برق بهبهان وغرب کارون کامل است ولی با پایداری روند تحویل گاز ، ضرورتی برای استفاده از سوخت دوم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) با رد شایعاتی مبنی بر تشدید آلودگی هوای برخی مناطق خوزستان از جمله اهواز به علت استفاده از مازوت به عنوان سوخت دوم نیروگاه‌های گازی در فضای رسانه‌ای مجازی اظهار داشت: علت اصلی تشدید آلودگی هوای برخی شهرهای استان در هفته‌های اخیر سکون و نشست هوا بوده است.
وی گفت: با پایداری تحویل گاز به نیروگاه‌های استان ، تلاش خواهد شد نیازی به استفاده از سوخت دوم نباشد.

تداوم توزیع بنزین یورو چهار در کلانشهر اهواز
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) از تداوم توزیع بنزین یورو چهار در محدوده شهری کلانشهر اهواز با هدف کاهش آلودگی هوای این شهر خبر داد.
نجفی افزود:هیچ خللی در توزیع بنزین یورو چهار با وجود توقف تولید این نوع بنزین در پالایشگاه آبادان به وجود نیامده است.
وی اظهار داشت:بنزین یورو چهار کلانشهر اهواز به صورت مستمر و منظم از پالایشگاه نفت شازند اراک و به وسیله تانکر نفتکش تامین می‌شود.
مدیرشرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در ادامه به الزام سازمان حفاظت محیط زیست در تامین پایدار بنزین یورو چهار برای کلانشهرهای کشور افزود:این شرکت تاکنون به تامین پایدار بنزین یورو چهار برای کلانشهر اهواز متعهد بوده است.
وی گفت: توزیع بنزین معمولی در دیگر شهرهای استان خوزستان طبق برنامه انجام می‌شود.
نجفی افزود: در صورت ازسرگیری تولید بنزین یورو چهار در پالایشگاه آبادان ، امکان توزیع این نوع بنزین در دیگر شهرهای استان فراهم خواهد شد.
در استان خوزستان ۲ شرکت پخش فراورده‌های نفتی اهواز و آبادان فعال هستند.منطقه آبادان شهرهای جنوبی استان و منطقه اهواز مناطق مرکزی ، غرب و شمالی خوزستان را زیرپوشش دارد.

برچسب‌ها بنزین بهبهان خوزستان گاز آبادان گازوئيل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین بهبهان خوزستان بنزین بهبهان خوزستان گاز آبادان گازوئيل اخبار کنکور پخش فراورده های نفتی بنزین یورو چهار کلانشهر اهواز توزیع بنزین سوخت دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران از صبح امروز شهر اهواز را فرا گرفت.

در این بارش که همراه با  رعد و برق بود موجب لطیف‌تر شدن هوای این کلانشهر شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:این بار‌ش‌ها تا اوخر روز سه شنبه در استان فعال است. 

 محمد سبزه زاری افزود:این سامانه بارشی موجب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان می شود و بیشترین حجم بارندگی‌ها بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود. 

وی اظهار کرد: با توجه به ماهیّت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین